of ze willen helemaal wachten tot het zonnetje erbij schijnt

(gaat vreya wel doen

Ik lig lekker in het zonnetje naast vreya

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vrijalover schreef:Ik lig lekker in het zonnetje naast vreyaheerlijk in een t-shirtje en in het hoge gras
*zucht.. droomt helemaal verder
*
Odess schreef:Goed, DA is net weer weg.
Hij heeft Odess bekeken en het viel hem mee. (Mij na vanochtend ook zoals jullie weten). Heb hem uitgelegd dat het een jojo effect was en dat het dus zo morgen weer erger kan zijn. We hebben hem heel duidelijk gemaakt dat we echt heel graag een veulen willen dit jaar en dat begreep hij ook helemaal. Hij heeft antibiotica en regumate voorgeschreven. Ze heeft net al een spuit antibiotica gehad en dat ging zo raar! (van Odessa's kant!) Ze verzette zich hevig en steigerde zelfs, hij moest 3 keer prikken voordat het goed ging! Bloed overal, jikes. Ze zal morgen wel een dikke plek hebben omdat ze al haar spieren spande tijdens het prikken. Ze heeft echt nog nooit eerder verzet getoont tegen een spuitje! Maar goed, de eerste dosis antibiotica zit erin. Ook heeft ze haar eerste dosis regumate gekregen. Allebei zal ze krijgen totdat het veulen er is. (2 x daags 3 schepjes antibiotica en eenmaal daags 7 ml regumate)
Het veulen schopte zelfs nog eventjes
Ik hoop echt dat dit het laatste bezoek ik van de DA tijdens deze dracht. Ik zou graag willen dat alles vanaf nu mooi rustig gaat verlopen! Maar we doen in ieder geval alles wat we kunnen!
En nu kan ik weer rustig gaan slapen 's nachts...