Vandaag is dag 335!

Weet iemand wat die witte puntjes zijn op haar tepel? Want volgens mij is het geen hars.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:Ik vind het zo leuk om met jullie mee te lezen en al jullie voor uitgang te zien qua uier maar nu wordt ik ook ongeduldig......
Toen ik nog niet mee was ging het allemaal zo heerlijk aan me voorbij en was ik er totaal nog niet mee bezig maar nu echt al aan het aftellen. Vandaag dag 308
Gister is mijn merrie 17 jaar geworden en vroeg me af tot welke leeftijd jullie jullie merries laten dekken. Ik doe het om het jaar want ik vind dat gezeul met zo een veulen erbij helemaal niets dus zou dan op haar 18de weer gedekt kunnen worden. Tot welke leeftijd is het oke?
DDDara schreef:Ik vind het zo leuk om met jullie mee te lezen en al jullie voor uitgang te zien qua uier maar nu wordt ik ook ongeduldig......
Toen ik nog niet mee was ging het allemaal zo heerlijk aan me voorbij en was ik er totaal nog niet mee bezig maar nu echt al aan het aftellen. Vandaag dag 308
Gister is mijn merrie 17 jaar geworden en vroeg me af tot welke leeftijd jullie jullie merries laten dekken. Ik doe het om het jaar want ik vind dat gezeul met zo een veulen erbij helemaal niets dus zou dan op haar 18de weer gedekt kunnen worden. Tot welke leeftijd is het oke?
Phileine83 schreef:Sonjim. Ze ziet er goed uit!
Lideli. Ohhh spannend. Ik ben benieuwd of ze vannacht gaat
Muronia. Oeh het uier wordt echt breder. Hopelijk hoef je niet al te lang meer in spanning te blijven
Ciara_Lady. Heerlijk die beelden
Crazy_funky. Hoe is het nu met haar?
Imani_abby. Dat is wel heel spannend! Hoe is het nu?
Nieky. Flinke uiers bij jouw drie samen. Pfff dat Adora al een week met zo’n uier loopt. Zal ze dan ineens stiekem gaan denk je?
Amitro123. Flink uier zeg! Spannend.
Bedoel je de twee slotgaten? Doe je ook aan ph meten?
Robinvdbrink. Ik snap goed dat je daar blij mee bent. Ze heeft wel een bescheiden buikjeZe ziet er gezond uit
Mijn merrie was gisteren 300 dagen. Toch wel een “mijlpaal” vind ik