Proficiat met al de veulens!! Succes voor de wakers voor deze avond/nacht!
Hier gaat alles zijn gang. Helaas heel de week niet zo leuk nieuws gehad. The circle off life zou ik zeggen maar het is niet leuk natuurlijk Pony waarmee ik heb leren rijden helaas overleden die had water in zijn hart. Hond van mijn halve stal ruiter moeten laten gaan. Hij had helaas tumor achter zijn tong. (Heb die hond ook goed gekend) en helaas een vriendin die veel te vroeg bevallen is van tweeling waarvan 1 een mooi sterretje is. Met het andere gaat het momenteel wel goed. (Ze was normaal uitgerekend juni) dan maakt men kleine man dat toch weer goed. En de leuke veulen spam natuurlijk ook!
Al_Zawraa
Geplaatst: 18-04-21 21:49
Wat gaaf Kabayo, mooie foto!
Icecrystal, ook al zulke mooie foto's!
Sterkte Anso met alle narigheid!
Nadjarah na vrijdagochtend hars, daarna weer weg, vrijdagavond niks, zaterdagochtend en avond niks
Vanochtend hadden we weer inieminie hars.
Vanavond iets meer hars en voller uier, dus er zit toch weer vooruitgang in.
Morgen worden de röntgenfoto's van mijn nieuwe merrie gemaakt, dus fingers crossed! Als die goed zijn is de deal rond Ze is al gedekt, dus als het morgen rond is is hopelijk mijn eerste veulentje voor 2022 in de maak.
Kabayo waar doe je dat zwemmen met Zilver? Zag op insta drents friese wold, welk stuk ga je dan heen? Leuk idee om met veulen te doen!
Al_Zawraa
Geplaatst: 18-04-21 22:37
tamaramt schreef:
@al_zawraa: puur voor mijn eigen leerproces: waar zit dat miniharsje? Want ik zie het niet op de foto
Is ook wel slecht te zien doordat het nog doorzichtig is, ik had ook ff een foto van de zijkant moeten maken haha. Dat glimmende wat aan het onderste gaatje van elke speen zit is hars.
Zal morgenochtend proberen duidelijkere foto's te maken als ze dan nog hars heeft.
Wat een mooie en leuke veulens zijn er geboren, gefeliciteerd! lijkt me ook zo leuk om met Onze Tess en veulen naar het strand te kunnen, maar hier geen veilige kuststrook om het strand op te gaan. Mooie foto Kayabo
Luna is jouw veulentje shetlander of mini paardje?
Onze Silke doet het goed heel vrij en nieuwsgierig
jennifer0
Geplaatst: 19-04-21 04:16
Jeeej daar was ze dan naar een hele lange dracht !!!
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!