wow Linda ze is echt in gang geschoten Loesvl ja trekt weg maar kan toch wel enkele weken duren, ik verschoot vorig jaar dat de oedeemplaat toch best lang is blijven zitten bij mijn merrie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
whow echt respekt. Fijn dat je een Chi heb, dat is inderdaad supergoed. Ras maakt niet uit maar honden geven echt heel veel.

mijn maiden vorig jaar had een mooi gevulde uier maar verder niks. Geen (zichtbare) slappe banden, geen kegelen, geen druppels, geen lage melkwaardes
Vorig jaar kocht ik namelijk een heel pakket paardenspullen over van iemand die stopte met rijden. Tussen een hele hoop andere spullen vond ik opeens ene gloednieuw veulenhalstertje
Ik had toen absoluut nog geen vooruitzichten op een veulen dus eigenlijk was ik van plan om het te verkopen, maar ik kreeg het niet over mijn hart dus heb ik het maar aan mijn bed gehangen...
Twee halsters voor twee veulens
RESPECT
Ik heb het gevoel dat Imperiosa ook zo iets gaat worden tegen het einde van haar dracht
Heel leuk veulen, echt waar!
en die van Cheyenne gaat de dochter kiezen, veranderd dus nog elke dag. 

deze avond misschien/hopelijk
en volgens mij zijn er mensen die denken dat ze van suiker zijn want die vinden het zo zielig.... whahahahahaha, ik moet dan zo lachen.