Balen is dat zeg...

En extra vervelend dat hij er ook nog last van heeft..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Pff ik wil ook cameramaar door die verdomde stal van ons van ijzer kunnen we niets draadloos instaleren
LiiNd_Y schreef:ja dat weten we nu ruim een maand...hij is toen eerder uit de opfok weer gekomen omdat hij aardig ziek was.
alles in zijn lichaam was ontstoken.
gelukkig is hij nu wel weer gezond.
Het hele proces van de operatie incl 4 dagen verblijf en controle kost 750 euro.
heb afgelopen jaar alles voor school moeten betalen, dus heb niet heel veel meer over...dus als ik dit betaal is alles op
ik sla straks zowieso ook een jaartje over om dan later weer vroeg te kunnen beginnen.
Mexxuna schreef:bonnieaw; je merrie ziet er mooi drachtig uit, maar als je maar 1x gescand heb, zou ik het ook willen weten, dus zou ik haar evt. laten opvoelen of scannen van buitenaf inderdaad.
Maar ze ziet er goed drachtig uit!
Zijn hier ook mensen die met hun veulens naar de veulenkeuring gaan?
Voor mij is het de eerste keer met een stamboek veulen, heb wel eigen paarden op keuringen laten lopen, maar met een veulen ben ik nog nooit weggeweest.
Daarnaast is mijn veulen natuurlijk erg laat en is tie maximaal 12 weken als de late veulenkeuring is, hebben jullie weleens met zo'n jong veulen gelopen?
Mijn mini baby was ook heel schattig vorige week! En ik moet zeggen... de echo's werken verslavend, maar heb mn eigen voorgenomen hem nu pas weer te zien als ie naast zn mamma ligt!
polleman schreef:mexxuna heb even opgezocht laten veulen keuring bij nrps mogen alleen veulens aan mee doen geboren naar 1 juli!
en de anderen keuring dat is voor veulens geboren voor 1 juli
LiiNd_Y schreef:jaa dat is mijn droom ook!
maar of ik dat nog kan vervullen met amaretto weet ik nog niet
hij heeft namelijk een chipje van 2,5 mm in zijn kogel, hij loopt momenteel dus niet goed.
hij moet dus geopereerd worden, maar mijn vader wil nog niet echt meewerken omdat we al erg veel dierenarts kosten hebben bij de koeien.
ik zit er dus over te denken om de operatie zelf te betalen, maar dan is mijn bankrekening helemaal leeg.
maar ik wil hem niet verliezen, in 2007 ben ik dus ook een bont paardje op dezelfde leeftijd verloren door ongeluk in de stal.
Volgend jaar verwacht ik dus weer een bonte, uit dezelfde merrie