@ horsii, Rose is hier ook erg iritant, niet willen lopen, andere kant op gaan, touw opvreten, tegen de stal trappen etc. En idd als ze buiten staat, maakt ze een rondje en dan staat ze binnen 2 minutjes weer bij het hek:S
Hier staan ze heel graag buiten. Kelsey liefst altijd. Die staat 's morgens in haar stal bij het minste geluidje te hinniken smijt ook de draad (waar dan geen stroom op staat) van de haken tot ze buiten mag. Tarinka staat ook graag buiten, maar als het regent of stormt staat ze wel graag binnen. Liefst wel met de deur open En die staat ook bij dat heerlijke zonnetje graag te dutten in haar stalletje.
Peeps is een beetje aan de dunne, maar veulen zal wel drukken. Uier is weer iets gegroeid ben beieuwd of die dit keer nog hetzelfde is na het los staan van de week namelijk een keer niet. Dalijk komt cynthia van daisy even op bezoek bij peeps maar eventjes want helaas moey ik eerder beginnen ivm scholing. Peeps staat nu te zonnen in de paddoxk.
Ja echt rot dat ik nu die scholing/cursus heb ook anders hoefde ik pas half drie weg van stal natuurlijk.
Nudine en peep gaan echt gelijk op haha benm benieuwd.heb een hele grappige foto van peep dernet maar kan hem niet plaatsen zit op me mobiel.
onley
Geplaatst: 08-03-11 13:30
YSR1971 schreef:
Hoe is het met je dames Onley, heb je de mok al onder controle?
Gefeliciteerd met je verjaardag Ik heb de mok indd onder controlle het ziet er zeer goed uit ik heb haar een badage omgedaan met rivanol (even googelen) dit heeft zeer goed geholpen moet morgen nog eens kijken voor nieuwe tabletjes zodat ik wat hier heb voor als het weer uitbreekt, Met de dames gaat het erg goed ga zo lekker rijden.
Jorina zit vandaag op 320 dagen. Heb net het birthalarm even opgehaald!
dadabo
Geplaatst: 08-03-11 14:25
Uier Kayleight 324 dagen drachtig van Willem van Nassau!
jennyk
Geplaatst: 08-03-11 14:28
YSR: gefeliciteerd!
Heidie: ja Yanita heeft nog elke donderdag les op de manege. Ze doet het al heel aardig en leert snel. Op de val van afgelopen keer na gaat het erg goed!
muzefee: leuk dat je er ook weer bent! Jij bent altijd van de partij met de mooiste veulenfoto's!
_Noor, ze gaan inderfaad gelijk op, alleen heeft nudine meer uier Ik nu even omkleden en naar peepsie. Net thuis van het werk. Wat een chaos vandaag.. Nu even omkleden en genieten van peeps en de zon.
Zabine staat met een vol uier, er hangen sinds vandaag transparante druppels aan. Ze staat al de hele dag met de kont naar de deur heeft amper gegeten.
Oe spannend krackertje.. Hier duurt het allemaal nog even. De eerste die bij ons op stal moet is de Fabricius merrie van de staleigenaar. Die moet pas in april. Mijn merrie is als laatste.
Leuke pics van peeps, uiertje lijkt niet veel veranderd vind ik.
Spannend krackertje! Dat zal vast niet lang meer duren!
Amandake
Geplaatst: 08-03-11 17:16
spannend Krackertje !!
haha die peeps
_Noor
Geplaatst: 08-03-11 17:18
krackertje schreef:
Zabine staat met een vol uier, er hangen sinds vandaag transparante druppels aan. Ze staat al de hele dag met de kont naar de deur heeft amper gegeten.
leuke foto's van peeps haar uier begint al wat te vullen die van lady nog niet echt, maar kijk ook altijd als ze buiten is geweest moet er eens aan denken eerst te kijken voordat ik haar buiten zet Lady was vandaag weer in een aanhankelijke bui moest haar nek masseren dat vind ze gewoon heerlijk En vandaag lekker voort gedaan met mijn jarige te longeren met haar hoofdstel en bitje in ook gelijk een longersingel eraan precies of ze het al jaren doet denk als ze zo voort doet ik er binnen de korste keren al ga kunnen opzitten