Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ZiekieLove schreef:Heb net op zo'n site gekeken waar je de kleur kan berekenen maar snap er helemaal niks van(A):$
Ziekie is zwart en de hengst zwartbont weet verder niks van dat hererozygoot enz heb wel tot nu toe alleen vosbonte en zwartbonte nakomelingen van Viggo gevonden, ziekies vader is ook zwartbont(kovin van Malang.
Kan iemand mij misschien helpen(A)
HCRanch schreef:Cynthia als je dat wil graag moet je dan nog meer weten?
Cynthia82 schreef:@NatasjevE, ik duim mee!! Duim je dan voor mij ook? Ik wil ook graag veel wit; voetjes én bles
edit: Bij de papa van het aanstaande veulen van NatasjavE zie je de uiting van het agouti-gen; de zwarte benen.
NatasjavE schreef:O...en bij mijn merrie zie je ook nog een beetje hoe sabino zich ook kan uiten..
Lichte staart en stekelharig onder de buik.
Ze zou zomaar iets heel verrassends uit de hoge hoed kunnen toveren
Suelza schreef:NatasjavE schreef:O...en bij mijn merrie zie je ook nog een beetje hoe sabino zich ook kan uiten..
Lichte staart en stekelharig onder de buik.
Ze zou zomaar iets heel verrassends uit de hoge hoed kunnen toveren
Jouw merrie is knap geworden trouwens! Ben erg benieuwd naar het veulen, Alexandro P. vond ik een hele aansprekende hengst (heb hem 2 jaar terug gezien).
Rambogirl schreef:wow. Die site daar kom ik echt niet aan uit!
NatasjavE schreef:Overigens toont agouti zich alleen op een zwarte (en het is dan een bruine). Ook een donkerbruine heeft het agouti gen. Alleen waarom de ene zo mooi roodbruin wordt en de ander slecht donkerbruin...dat weet ik niet moet ik zeggen.
NatasjavE schreef:Ik hoop op een mooie vos merrie met 4 witte voeten en een bles.
Het wordt bij mij bruin of vos. De vader is bruin en heeft bij mijn weten nog geen zwarte gegeven.
HCRanch schreef:dank je Cynthia voor je berekening en uitleg. Dat Agouti wist is bv ook niet. Dat kan je laten testen?