Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aslo schreef:Oké, bedankt voor de reacties, stelt me weer wat gerust, Krijg echt de zenuwen hier om eerlijk te zijn (vooral omdat Sofie in tegenstelling tot haar 1e veulen -na 328 dagen geboren- nu ook ruimschoots de tijd neemt), maar kan eigenlijk ook niet anders, want ik leef al zo'n anderhalve week op cafeïne, nicotine (foei) en druivensuiker.
aslo schreef:Oké, bedankt voor de reacties, stelt me weer wat gerust, Krijg echt de zenuwen hier om eerlijk te zijn (vooral omdat Sofie in tegenstelling tot haar 1e veulen -na 328 dagen geboren- nu ook ruimschoots de tijd neemt), maar kan eigenlijk ook niet anders, want ik leef al zo'n anderhalve week op cafeïne, nicotine (foei) en druivensuiker.
Maseike schreef:aslo schreef:Oké, bedankt voor de reacties, stelt me weer wat gerust, Krijg echt de zenuwen hier om eerlijk te zijn (vooral omdat Sofie in tegenstelling tot haar 1e veulen -na 328 dagen geboren- nu ook ruimschoots de tijd neemt), maar kan eigenlijk ook niet anders, want ik leef al zo'n anderhalve week op cafeïne, nicotine (foei) en druivensuiker.
Ow ik heb er dan nog een wijntje bij.
Veeeeel eten in de nacht
Saffier schreef:Even iets heel anders
Ik ben een soort stal naam aan het verzinnen, voor de veulens van mijn eigen merrie.
Het probleem is dat ik wil dat het voor de fransen ook uit te spreken is. Ik wil iets simpels.
Het lijkt mij een mooi idee om de letters van Cashmere en Saffier er in te verwerken, of de naam een soort verwijzing te laten zijn naar hun.
Alleen ik ben niet creatief
Ik wil het dan achter de roepnaam / stamboek naam zetten. Ook gewoon letters kunnen. Heb zelf al gedacht om er gewoon C of SC achter te zetten. En dan een echte stalnaam die wel weer hiernaar verwijst. (dus inplaats van de hele stalnaam achter de naam van het paard de twee letters, die dan als afkorting staan)
Iemand hier toevallig een idee??
Sorry, het is een beetje offtopic, maar uiteindelijk gaat het toch over mijn "fokkerij"