Gefeliciteerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gefeliciteerd

. Geen idee nog hoe ik eraan kom.
. Zal morgen weer eens wat fotos van dr buik maken. 

marlijntjuh schreef:Das een mijlpaalGefeliciteerd
maar toch bedankt
ze krijgt dit jaar volgens mij haar 14e veulen . ik hoop dat het 18 februarie word geboren want dan word mijn moeder 50
dat zou wel erg toevallig zijn maar ik blijf het hopen dat het dan geboren word ! 

Bedankt voor het uitrekenen! (tel jij de dag zelf wel of niet mee?)
.. Hollybolly schreef:i.
ik wacht tot het veulen een dag oud is, koop ik gelijk een halstertje die erbij past en dan een naam erbij. vind t denk ik er moeilijk wanneer ik al een naam heb en t veulen dood is.
Sorry MOEST het gewoon zeggen
Cayusejuhh schreef:Hollybolly schreef:i.
ik wacht tot het veulen een dag oud is, koop ik gelijk een halstertje die erbij past en dan een naam erbij. vind t denk ik er moeilijk wanneer ik al een naam heb en t veulen dood is.
en ik zet hem/haar meteen op bokt.. te koopSorry MOEST het gewoon zeggen
Morgen even aanpassen op het bord. We hebben tot nu de dagen opgeteld, vind het nu wel voort tijd om af te tellen. Hoewel er 1 nog lang niet op de helft is!
ik tel af in mn hoofd, op bokt, in mn agenda en op mn weblog. dus..
ben al vanaf 145 dagen dracht aan t aftellen. dus ben al even bezig en t ging niet echt langzaam hoor. die laatste 2 maanden gaat nog wel, ik denk dat je die laatste 3 weken met teveel spanning bezig bent om dan nog af te tellen. weet niet hoe ze bevalt, voor of na de uitrekendatum, ik gok op op de uitrekendatum

Missy moet nog te lang om al af te gaan tellen, dus ik ben iedere dag weer blij als ik er weer een dagje bij op mag tellen
Het zou ook wel heel leuk zijn als het veulen geboren word op de verjaardag van je moeder, dan is het dubbel feest
! marlijntjuh schreef:Ik tel alleen maar op..Missy moet nog te lang om al af te gaan tellen, dus ik ben iedere dag weer blij als ik er weer een dagje bij op mag tellen
![]()
Ik heb al wel een lijstje met namen voor het veulen, maar ik beslis pas wat het wordt als het veulen geboren is. Alleen vorig jaar wist ik al zeker dat ik het veulen als het een merrie zou worden Begley Faye zou noemen. Alle veulens die bij ons geboren worden krijgen de naam Begley ervoor (betekend little hero in het iers) en Faye had ik al een aantal jaren daarvoor verzonnen, maar had nooit een merrie die ik zo kon noemen.
marjan_tjuh leuk dat de fries van je oom ook een veulen krijgt. Kan je gezellig met ons mee zenuwachtig doen tegen die tijdHet zou ook wel heel leuk zijn als het veulen geboren word op de verjaardag van je moeder, dan is het dubbel feest
!
dit jaar (2005 dan) is er een veulen dood gegaan alleen die was niet van haar maar toch als het weer gebeurt ! 
maar ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig voor Missy. Dat zit wel goed volgens mij. (letterlijk en figuurlijk
) 
(valt me iedere keer op als ik 2 berichten van ons zie onder elkaar
)