Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marlijntjuh schreef:Das een mijlpaalGefeliciteerd
Hollybolly schreef:i.
ik wacht tot het veulen een dag oud is, koop ik gelijk een halstertje die erbij past en dan een naam erbij. vind t denk ik er moeilijk wanneer ik al een naam heb en t veulen dood is.
Cayusejuhh schreef:Hollybolly schreef:i.
ik wacht tot het veulen een dag oud is, koop ik gelijk een halstertje die erbij past en dan een naam erbij. vind t denk ik er moeilijk wanneer ik al een naam heb en t veulen dood is.
en ik zet hem/haar meteen op bokt.. te koopSorry MOEST het gewoon zeggen
marlijntjuh schreef:Ik tel alleen maar op..Missy moet nog te lang om al af te gaan tellen, dus ik ben iedere dag weer blij als ik er weer een dagje bij op mag tellen
![]()
Ik heb al wel een lijstje met namen voor het veulen, maar ik beslis pas wat het wordt als het veulen geboren is. Alleen vorig jaar wist ik al zeker dat ik het veulen als het een merrie zou worden Begley Faye zou noemen. Alle veulens die bij ons geboren worden krijgen de naam Begley ervoor (betekend little hero in het iers) en Faye had ik al een aantal jaren daarvoor verzonnen, maar had nooit een merrie die ik zo kon noemen.
marjan_tjuh leuk dat de fries van je oom ook een veulen krijgt. Kan je gezellig met ons mee zenuwachtig doen tegen die tijdHet zou ook wel heel leuk zijn als het veulen geboren word op de verjaardag van je moeder, dan is het dubbel feest
!