@ Petraaken, jeetje, dat ze zo sjaggie is nu? Wat had ze de vorige keren? Hengstjes/merries? Zou dat wat uitmaken?
@ Mac, dat zou wel heel erg zijn als Lee nu eerder ging...! Maar dan hoef je niet zo op Lee te wachten, je bent nu zo druk met Pepsi kijken dat ze er gewoon straks tussesdoor glipt! Hou je haar wel in de gaten?

Wat een mooi veulen van Ghost!! Phoe, veel meer wit had haast niet gekund!!
@Odess, Jippie!!!!!!!! Wat ben ik blij voor je meid!!
@Skippy1, als je Bibi toch vraag te helpen, laat haar meteen de dames stimuleren ook een Paint veulen met vlek te krijgen

@ Kitty, ik hoop voor je dat ze op tijd gaat dan, maar dit is haar eerste toch? Dus uier kan spontaan een paar dagen van te voren komen! Hoe ziet ze er verder uit?
@Phiabink, laat je HM dan ook via Telepathie even aan Sim weten dat het bij haar wel komen mag

@Loolapelooza (tja, het is ook een rot naam

@Faniek, ja, ik zie duidelijk verschil!! Leuk leuk!!
@Lowara, wil iedereen dan wel even wedden dat het bij Sim deze week komt?

@Fabienne, die heeft een flinke buik!! Hopen dat het snel komt!! Gaat ons ook al inhalen, wedden!
Nou, update Sim: ze heeft op gedroogd bloed langs haar vulva, beetjes maar, maar zeker weten rood/roze. Uier nog ongeveer hetzelfde, in dit geval niet echt veel bijzonders, nog steeds die witte prutjes hangen en haar tepels beginnen wat te glimmen. Het lijkt alsof het leeg gelopen is om daarna opnieuw te gaan vullen...