Ik vind haar dikker dan de vorige keer en lees steeds vaker dat het weleens gemist wordt. Dus nu ben ik daar ineens bang voor, heb immers maar 1 'goede' scan.
Schatje die Vlinder en zie een beste buik bij sonjim, deur maar verbreden dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
imani_abby schreef:Muronia, dat kan toch niet lang meer duren zou je denken!
Sorry ik lees alles maar vind t zo moeilijk om het bij te houden en op iedereen te reageren.
Ollie maakt haast, ph 5,5 maar uier nog steeds niet vol. Ze staat ook veel te schrapen en eet niet, ik twijfel of ik haar op stal moet zetten. Want haar vorige 2 veulens is ze midden op de dag op de weide bevallen en dat ging prima. Maar vraag me af of ze rust wilt. De andere pony’s mogen niet dicht bij haar komen en ze komt wel veel aandacht vragen bij mij, terwijl ze anders de grootste pismerrie is van allemaal en het liefst zo weinig mogelijk aangeraakt wordt :p[ Afbeelding ]
lideli schreef:En? Heeft de volle maan bij iemand zijn werk gedaan? Bridget zit nu op 340 dagen en die heeft heerlijk languit liggen slapengeen hars geen druppels. Helemaal niks. Rara wie er morgen op wedstrijd wil? Dus ze zal aankomende nacht wel gaan
Tinniie schreef:lideli schreef:En? Heeft de volle maan bij iemand zijn werk gedaan? Bridget zit nu op 340 dagen en die heeft heerlijk languit liggen slapengeen hars geen druppels. Helemaal niks. Rara wie er morgen op wedstrijd wil? Dus ze zal aankomende nacht wel gaan
Hier ook nog niks, maar de volle maan en verduistering is vannacht pas hè
@TJ, zo heb ik hier ook eentje die niet drachtig gescand was… maar toch steeds dikker werd en na opvoelen toch wel heel drachtig bleek
TJ_Stables schreef:Enige tijd geleden poste ik dat mijn merrie mogelijks Gust zou zijn omdat de embryo niet zichtbaar was op de scan
Op dag 226 (12 maart) een foto genomen als die niet drachtig is dan is ze gewoon moddervet
[ Afbeelding ]