Tijd voor vitamine V(eulentjes)
Gelukkig komen ze steeds wat dichterbij!
Kayley, wat leuk! Ze heeft heeeel veel kleinkinderen.
Ik zal deze week wat goede foto's maken! Ze is in ieder geval een fantastische merrie (allebei), onwijs lief en aanhankelijk, super karakters.
Ben ook heel benieuwd naar de veulentjes!
kiki, wat naar, zeker als ze nog zuurstof nodig heeft. Het beleid met longembolie is ook echt extreem wisselend (per ziekenhuis, maar ook per arts...). Ik heb meerdere gehad en echt ook extreem wisselend beleid.
Hopelijk gaat het snel beter en anders direct aan de bel trekken.
Nieky, dit zijn de kleurkansen, best veel.

. Ze heeft in april haar dood veulen gehad en eind juni lieten we een scan maken ter controle en tot onze verbazing was ze zuiver vanbinnen en zag haar baarmoeder er perfect uit. We kregen toen ook groen licht om toch een ronde te proberen dit jaar en ze was meteen drachtig. Extra spannend wel moet ik zeggen
Ze is ook echt de oppermoeder van onze kudde dus ik gun haar echt haar eigen kind om voor te zorgen.

prachtige merries. Zal wel even wennen zijn zoveel sneeuw voor ze

heb je al plannen met ze voor dekseizoen 2023?

. We hopen met haar juist een grote en zware tinker te krijgen. Haar veulen is zelfs al gereserveerd. Omdat het de eerste keer is en ze nog jong is hebben we Booster gebruikt ipv Tiesto. Saartje is vrij van cpl overigens. Ze heeft haar manen op de foto geschuurd. Ze heeft geen ZE maar ze had een te rijk pak hooi gekregen en daarvan schuurde ze even.