Droversrun: Ook welkom ! Die hengst is ook erg gaaf!

Knolselder en de pony's welkom ! Leuk die kleintjes met al die bijzondere kleurtjes! Ben altijd benieuwd wat eruit tevoorschijn komt ! Bij mij is het dit jaar niet zo spannend kwa kleur

Monatoetje, pff daar ook weer achteraan gaan.. echt irritant zijn dat soort dingen !
Kan me niet herinneren dat er vorig jaar mensen met friezen in het topic zaten dus leuk dit jaar friesjes !
Hier moet ik mijn merrie weer wat beter op gewicht krijgen, ze is toch flink ingevallen van het bij de hengst lopen ! Binnenkort anders wegbrengen zodat ze weer op een volle wei kan staan. Ze staat nu wel heel de dag op de wei, maar het gras is een eind op. Uiteraard voer ik veel hooi bij zodat ze heel de dag door kan eten en daar knapt ze wel goed van op. Punt is alleen, als ik haar wegbreng kan ik haar geen merriebrok mee bijvoeren en heb het idee dat dat nu toch wel heel goed werkt om haar terug op gewicht te krijgen! Wat is wijsheid ?
Hier een foto; kan je toch zien dat ze wat dunnig is/mager bespierd ! Terwijl ze dat absoluut niet was toen ik haar 3 maanden geleden wegbracht ! Toen was ze keuring op gewicht en lekker bespierd !