[HK]Het Dikke Buiken Topic 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YSR1971

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 14:02

SteffieA wat vreselijk voor je. Ik wens je alle sterkte van de wereld!!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 15:58

Steffie, wat erg.... :(:) Zo ben je in 1 klap wel alles kwijt zeg. -O-

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 16:00

Wat een nachtmerrie Steffie. Heel veel sterkte!

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 17:35

Jeeemig wat een kl*tenieuws zeg! Heel erg veel sterkte, je zal zo het nieuwe jaar in moeten. Ik wens je heel veel kracht in de moeilijke tijd die komen gaat.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:32

Jeetje Steffie dat is nog eens flink ***! Is alles echt eigendom van je vriend?
Pfff zeg moet je helemaal van nul af aan weer beginnen lijkt me niet niks. Sterkte meid!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:02

Steffie, heeeel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 19:51

Vreselijk Steffie! Ik sluit mij bij de anderen aan.

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 20:06

Steffie, heeeeel veel sterkte! echt vreselijk :(

SteffieA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:24

Dank jullie wel allemaal. Hij kan het betalen om er te blijven wonen, ik niet. We hebben 6 paarden. 2 van hem, 2 van mij en 1 merrie met veulen (ook weer drachtig) in gedeeld eigendom. geen idee wat hij met de merrie en veulen wil, verkopen kun je momenteel ook niet. Ik wil hopeloos proberen een van mijn paardjes te houden. Maar wie kies je dan, je ruin van 14 die je al 11 jaar hebt en je vriend is maar in de sport nog 1 categorie hoger kan en het dan waarschijnlijk stopt of je 3-jarige merrie (bijna 4 dus) die net om de hoek komt kijken, het ongelooflijke goed doet en potentie lijkt te hebben voor het wat zwaardere werk.
En dan is mijn werk ook nog een probleem want ik werk bij mijn vriend (en ouders) op zijn bedrijf. Aaaahhh mannen zijn ......

Kyara27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:37

Heel veel sterkte Steffie! Je zal veel moeilijke keuzes moeten gaan maken. Ik weet niet hoe het er nu voor staat tussen jullie, maar misschien is er over de paarden nog wel iets te regelen. Hij zal je toch in iedergeval ruim de tijd moeten geven om wat anders voor ze te regelen?

SteffieA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:53

Ja hij heeft aangegeven dat mijn paarden gewoon mogen blijven staan voor kostprijs. En dat ik áltijd welkom ben... Jaja dat vind zijn nieuwe vriendin straks vast ook {:)-:(
Ik wacht maar even af tot hij weer bij zinnen is om verdere stappen te ondernemen. Want alle apen op een stokje, meneer is in een slachtofferrol gekropen en doet zo depri... Wat moet ik dan wel niet zijn?!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:56

Oww Steffie heel veel sterkte, hopelijk komt er een passende oplossing voor je.
Na ja passend zal het sowieso niet zijn, maar dat je in ieder geval een paardje kunt houden.
Sterkte met alle keuzen en beslissingen meis!! :(:)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:04

steffie heel veel sterkte joh.. wat kl*te!!

Ik hoop en duim echt voor je dat je iets kunt regelen.. Wij kunnen de beslissing over welk paardje niet nemen,maar volg je hart meid :)

_sioux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:59

Merel_Claire schreef:
Wat een mooie buikjes allemaal!
@Sioux: is het haar eerste veulen? Het verschilt nog wel eens ze al eerder een veulen gehad hebben, daarbij komt ook dat iedere merrie weer anders is, de een wordt dikker dan de ander.

ja dit wordt sioux haar eerste veulen :j ....ik denk dat het buikje wel komt door de dracht :D voor de rest zit ze mooi in de spieren.....en het is een ander buikje als anders :P .....wat moet je voelen trouwens als je het veulen voeld?? ben zo benieuwd hoe dat voeld hihi....kan niet wachten :P

_sioux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:02

ps steffie heel veel sterkte!!

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:03

Marije gefeliciteerd!!

Jeetje SteffieA, wat een bagger!! Ik hoop van harte voor je dat je iets goeds kan regelen!! He bah, en zo 2012 in... Ik wens je alle sterkte en kracht toe...

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:24

Steffie wat een rotnieuws zeg!
Je mag mij PB'en als je wil.
Sterkte met alles!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:29

Steffie, in ieder geval kunnen je paarden er voorlopig nog blijven staan, wie weet komt er een oplossing voordat je moet verkopen. Je hoeft in ieder geval niet op stel en sprong weg met je paarden.
En hoe moeilijk het kan zijn om te begrijpen, ook al heeft hij er een punt achter gezet, dat wil niet zeggen dat hij ook geen zware tijd doormaakt. Deze beslissing maken is voor hem ook niet makkelijk geweest. Ik heb jaren geleden ook een punt achter een relatie gezet waarin we samenwoonden, en hij was de zielepiet, maar ik weet wel dat ik het er zeker zo moeilijk mee had (en hij was degene die een paar maanden later ook weer volop aan het scharrelen was met alles wat borsten had :+ ). Hoe moeilijk het is, probeer ook je exvriend te begrijpen dat hij ook verdriet hierom zal hebben. Dat zal de scheiding alleen maar makkelijker maken. :(:)

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:01

Wat een rot nieuws, Steffie. Hebben jullie een samenlevingskontrakt? Ik hoop van wel!
Hij kan je niet zo maar op straat zetten. Je heb tijd nodig om iets voor jezelf te zoeken en de tijd gunnen om een oplossing voor je paarden te vinden. Sterkte!

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 01:00

Steffie sterkte! Echt een rot situatie..

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 09:07

_sioux_ schreef:
Merel_Claire schreef:
Wat een mooie buikjes allemaal!
@Sioux: is het haar eerste veulen? Het verschilt nog wel eens ze al eerder een veulen gehad hebben, daarbij komt ook dat iedere merrie weer anders is, de een wordt dikker dan de ander.

ja dit wordt sioux haar eerste veulen :j ....ik denk dat het buikje wel komt door de dracht :D voor de rest zit ze mooi in de spieren.....en het is een ander buikje als anders :P .....wat moet je voelen trouwens als je het veulen voeld?? ben zo benieuwd hoe dat voeld hihi....kan niet wachten :P

Vaak kun je dat pas echt duidelijk aan het einde van de dracht voelen. Je voelt dan een soort stootje tegen je hand aan.
Je ziet het soms dan zelfs al aan de buik, dan gaat hij heen en weer.

@Steffie: ik hoop dat jullie er goed uit kunnen komen. Wat een rotsituatie zo aan het einde van het jaar/begin nieuwe jaar.

SteffieA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 10:55

Neonlight schreef:
Steffie, in ieder geval kunnen je paarden er voorlopig nog blijven staan, wie weet komt er een oplossing voordat je moet verkopen. Je hoeft in ieder geval niet op stel en sprong weg met je paarden.
En hoe moeilijk het kan zijn om te begrijpen, ook al heeft hij er een punt achter gezet, dat wil niet zeggen dat hij ook geen zware tijd doormaakt. Deze beslissing maken is voor hem ook niet makkelijk geweest. Ik heb jaren geleden ook een punt achter een relatie gezet waarin we samenwoonden, en hij was de zielepiet, maar ik weet wel dat ik het er zeker zo moeilijk mee had (en hij was degene die een paar maanden later ook weer volop aan het scharrelen was met alles wat borsten had :+ ). Hoe moeilijk het is, probeer ook je exvriend te begrijpen dat hij ook verdriet hierom zal hebben. Dat zal de scheiding alleen maar makkelijker maken. :(:)

Hoi Neonlight,
Begrijp mij niet verkeerd ik weet en zie ook aan hem dat hij het heel moeilijk heeft. Bijna 12 jaar samen gaat je niet in de koude kleren zitten als het dan strand. Alleen heb ik ergens het gevoel dat hij mij heeft gedumpt omdat hij in een midlifecrisis is aangekomen. En dat doet zeer.
Ik wil alleen duidelijkheid over wat te doen met alles en hij wil niets (samen) regelen en nergens over praten. Ik zit nu al weken bij mijn moeder, en hoe lief zij ook is voor mij, wil ik op zoek naar een eigen stekje. Zo dat ik ook kan proberen verder te gaan. Alleen zolang hij niets aangeeft weet ik niet waar ik financieel sta en kan ik niets ondernemen. De onzekerheid maakt mij gek. We hebben idd een samenlevingscontract maar ook die wil hij nog niet laten ontbinden. Waarom niet dan? We zijn toch uit elkaar? Ach volgende week hem toch maar weer eens vragen hoe het nu verder moet.
Maar ach ik zal jullie er allemaal niet zo mee lastigvallen :+ sorry daarvoor.
Laten we terugkeren naar het onderwerp waarvoor dit topic is bestemd: jullie prachtige drachtige dames. Ik blijf met jullie meegenieten als dat mag. Iedereen een fijne jaarwisseling vanavond en dat 2012 schitterende en vooral gezonde veulenkinderen mag schenken!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:11

Steffie, dit is een HK topic, ook als je je hart moet luchten moet dat hier kunnen. Dus val ons er maar mee lastig. :)

En het is vreselijk dat je in die onzekerheid al zo lang zit. Ik snap dat je verder wilt en zekerheid wilt. En het is voor hem makkelijk, hij blijft op zijn stekkie zitten, maar hij zal wel begrip moeten krijgen dat jij ook verder moet. Vervelend ook dat hij het contract nog niet wil laten ontbinden. Heeft hij er ook een specifieke reden voor of is hij gewoon nog niet zeker van zijn zaak? Moet zo'n contract ook echt 2-zijdig ontbonden worden?

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:45

Sterkte Steffie!

Hier ook een klein ongelukje gehad.. Greet is gister tegen de grond gekwakt.. Geluk voor mij dat het Greet was en geen jong dier..Anders waren mijn beentjes brandhout geweest..
Oog stuk/dik.. Mssn ook verder beschadigd dan we kunnen zien maar we wachten af. Alles is lekker dik van oor tot oog..
Ze heeft een paar uur lopen schudden Ondanks pijnstillers (In bloed gespoten) Werd vannacht wat rustiger..
Daar ze nogal hard ging, en gelijk aan het buik kijken geslagen..Moeten we haar goed in de gaten houden. Ergste gevaar voor de baby is gelukkig bijna voorbij.. Af en toe nog wat buik kijken maar niet zo erg als gister. Shock van de val is ze ook te boven, ze was helemaal van de kaart.
En lekker stijfjes natuurlijk.. Het arme dier. Ze krijgt nog 2 dagen pijnstillers for the sure..

Kreeg er gelijk een rare droom achteraan.. Greet krijgt een zwartbont hengstje.. Daarachter aan een bruine.. En nog een haflinger :D Is dat knap of knap? :o

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:37

Arme Greet! Sterkte voor haar.