Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merel_Claire schreef:Wat een mooie buikjes allemaal!
@Sioux: is het haar eerste veulen? Het verschilt nog wel eens ze al eerder een veulen gehad hebben, daarbij komt ook dat iedere merrie weer anders is, de een wordt dikker dan de ander.
_sioux_ schreef:Merel_Claire schreef:Wat een mooie buikjes allemaal!
@Sioux: is het haar eerste veulen? Het verschilt nog wel eens ze al eerder een veulen gehad hebben, daarbij komt ook dat iedere merrie weer anders is, de een wordt dikker dan de ander.
ja dit wordt sioux haar eerste veulen....ik denk dat het buikje wel komt door de dracht
voor de rest zit ze mooi in de spieren.....en het is een ander buikje als anders
.....wat moet je voelen trouwens als je het veulen voeld?? ben zo benieuwd hoe dat voeld hihi....kan niet wachten
Neonlight schreef:Steffie, in ieder geval kunnen je paarden er voorlopig nog blijven staan, wie weet komt er een oplossing voordat je moet verkopen. Je hoeft in ieder geval niet op stel en sprong weg met je paarden.
En hoe moeilijk het kan zijn om te begrijpen, ook al heeft hij er een punt achter gezet, dat wil niet zeggen dat hij ook geen zware tijd doormaakt. Deze beslissing maken is voor hem ook niet makkelijk geweest. Ik heb jaren geleden ook een punt achter een relatie gezet waarin we samenwoonden, en hij was de zielepiet, maar ik weet wel dat ik het er zeker zo moeilijk mee had (en hij was degene die een paar maanden later ook weer volop aan het scharrelen was met alles wat borsten had). Hoe moeilijk het is, probeer ook je exvriend te begrijpen dat hij ook verdriet hierom zal hebben. Dat zal de scheiding alleen maar makkelijker maken.