Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xDonja schreef:LiiNd_Y schreef:heb ook nog geen namen..
als het een merrie is wil ik de naam laten beginnen met de W
(veulen word aangemeld bij Barock Pinto)
als het een hengst is EN bont, dan wil ik er Bonte voor zijn naam hebben op zijn paspoort en papier...als roepnaam moet natuurlijk wel leuk zijn
Mijn merrie is gedekt door een Barock Pinto, kan ik de mijne dan ook inschrijven? En moet de naam dan met een W beginnen of vind je dat gewoon leuk?
Mijlpaal voor Kwal vandaag trouwens, 100 dagen
CubaLibre schreef:Meld me hier ook weer... Zal morgen wel even wat foto's van Chennai maken want ben zelf ook wel benieuwd hoe ze eruit ziet onder dr deken
Kwa namen ben ik er al uit, hengst moet met een D beginnen en merrie is vrij maar wil ik graag met een G beginnen zodat ze meeloopt met het KWPN (Chennai was ook vrij maar heb ik ook laten beginnen met een C).
Zolang het veulen er nog niet is is het voor mij ook nog een 'het'. Verder heb ik voor beide geslachten 2 namen liggen en 1 daarvan zal er wel bij passen. Hou ze alleen voor me tot het veulen er is (en sommige mensen vinden dat best gemeen)
Kwa kleuren is het niet zo moeilijk hier, kan alleen palomino uitkomen en dan met of zonder bont...
CubaLibre schreef:Meld me hier ook weer... Zal morgen wel even wat foto's van Chennai maken want ben zelf ook wel benieuwd hoe ze eruit ziet onder dr deken
Kwa namen ben ik er al uit, hengst moet met een D beginnen en merrie is vrij maar wil ik graag met een G beginnen zodat ze meeloopt met het KWPN (Chennai was ook vrij maar heb ik ook laten beginnen met een C).
Zolang het veulen er nog niet is is het voor mij ook nog een 'het'. Verder heb ik voor beide geslachten 2 namen liggen en 1 daarvan zal er wel bij passen. Hou ze alleen voor me tot het veulen er is (en sommige mensen vinden dat best gemeen)
Kwa kleuren is het niet zo moeilijk hier, kan alleen palomino uitkomen en dan met of zonder bont...
Cynthia82 schreef:CubaLibre schreef:
Ik vind kleurvererving erg interessant en weet er wel wat van af. Zo even snel uit mijn hoofd zou jij dan een vosbonte (heterozygoot voor bont) met een cremello gekruisd moeten hebben. Klopt dat, of vergeet ik nog een andere mogelijkheid?