Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kappiegirl schreef:hoi tetske welkom bij het gezellige en super meelevende topic gezellig hoe meer ziel hoe meer vreugde toch? Gefeliciteerd met de dracht van je merrie
Juwel gaat op dit moment wel aardig ze heeft nog even in de wei gestaan en wilde niet mee naar de stal en toen eerst O'marisa gepakt en hek open laten staan en ze kwam al dravend aan hollen dus was ik echt heel erg blij mee nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan ik ben weer een beetje positief zag het vanmiddag heel even niet meer zitten toen ze koorts kreeg. Maar nu gaan we weer vol goede moet de nacht in.
peetje82 schreef:Ik kom mn neus hier weer even binnen steken!
iedereen van harte met de drachtige merries!!!
Met de mijne gaat het nog altijd goed!
Veulen loopt er nog steeds bij , is nu al ouder dan drie maanden, maar hij moet erbij blijven tot de veiling van Prinsjesdag, want daar mag hij naartoe!
Volgend weekend moeten we ermee naar Ermelo voor de filmpjes en Foto's, even voor uit trekken, want het is 300km enkele reis vanaf hier!
miszlisanne schreef:@kg fijn dat ze weer aan kwam draven!
@mabon met nobel gaat het echt super!! al 117 dagen ofzo geloof ik. ze zoekt de ruzie gelukkig niet meer op in het land en houdt zich afzijdig.
enne we hebben een tinkerveulen en die werd vrijdagavond gewassen voor de keuring, en toen werd ik ff lichtelijk de stal door gesleurd met een hinnikende nobel hahaha. maar ze voelt zich ook echt top!