Pauk gefeliciteeeerd!!! Wat een mooie meid, en een erg leuke naam heeft ze!!!
Hier nog steeds niks, vorige week was het veulen nog best wel druk in haar buik maar zoals ik dat nu kan zien is dat een stuk minder Haar uiers willen verder ook nog niet vlotten, die zitten aardig vol alleen haar spenen moeten wat voller lopen. Het enige wat nu afgelopen week verander is dat is haar buik, die is iets meer gaan hangen en hij valt nu iets in bij de flanken.
@Pauk: Wat een prachtige mooie dame! Geniet er maar lekker van! @Pino: Ook gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het verslag.
Weet niet meer wie het vroeg, maar mijn andere merrie was een maiden en die is 19 dagen over de uitgerekende datum heen gegaan. Dus het kan best voorkomen dat je langer moet wachten.
Tes zit vandaag op dag 309. De stroomversnelling die inging op dag 300 neemt weer wat af. Uier blijft nu hetzelfde, banden worden wel elke dag een beetje lossen. Maar ze eet weer, daar ben ik toch mooi blij mee. Denk dat het veulen nu iets anders ligt en dat ze daarom weer mooi aan het eten is. Verder ziet ze er erg tevreden uit en knuffeltjes zijn welkom en als ik dan ook nog even lekker wil krabben, dan is ze helemaal blij
Het paard van een goede vriend van mij tevens buurjongen is vanacht ook bevallen! een kerngezond merrieveulentje.. hele lichte vos met 4 witte beentjes en een grote bles..maar nou heeft ze een beetje een witte gloed over haar heen en wat witte haartjes rondom de ogen..mijn eerste reactie: schimmel? hoe kan je zien dat t echt een schimmel gaat worden? pff k heb ook weinig geslapen vanacht
Hallo iedereen, eerst iedereen gefeliciteerd met de mooie veulens.
Ik meld me nu ook bij dit topic, heb een merrie gekocht die nu drachtig blijkt te zijn. Vorige eigenaar zegt dat dit niet kan, maar gister is DA geweest en gezegd dat ze 100% moeder wordt. Geen idee wanneer ze ong uitgerekend is. Zal straks wel wat foto's maken en dan hoop ik dat jullie mss wat meer kunnen zeggen.
Maikuh; wat een prachtig veulen! Dat er nog vele mooie Spielbergjes mogen volgen op Bokt Pino en Pauk gefeliciteerd! Het lange wachten is eindelijk beloond Gefeliciteerd Thirsa met deze twijfelachtige eer..... jij bent de eerste die aan de buurt is!
Pauk en Thirsa gaan het gemiddelde zo wel goed omhoog schoppen!
Hier is nog steeds alles van hetzelfde... Banden slap (kont is blubber) - enorm veel zucht - muts staat continu open - uier ziet er nog steeds en hetzelfde uit en CHAGERIJNIG!!! Ik heb nu wel een blonde vraag: ik zie hier meerde malen de naam 'maiden' voorbij komen; is dit de term voor een merrie die voor de eerste keer een veulen krijgt
Ik heb trouwens nog iets niet zo slims gedaan: ik heb misgeteld in het aantal dagen dat Vilia drachtig is Vilia is geen 336 dagen, maar 332 dagen drachtig... Echt heel erg
Pauk eindelijk, gefeliciteerd! Jij was dus de eerste!
Muzefee, beterschap!
Adnil klopt, een maiden is inderdaad een merrie die voor de eerste keer een veulen krijgt.
Hier alles nog steeds rustig. Ik heb een soort van korstjes van Gyps's spenen gepeuterd en dat was gelig. Maar wel keihard, geen druppels. Op Mira's speen zat een ienieminie nat puntje. Doorzichtig. Ook geen druppel, maar meer nat omdat er misschien iets nats gezeten heeft. Mmmmm....