Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik rijdt Iwaya wel vaak en 't voelt soms toch wel een beetje als mijn lieverd. Ben ook erg bij haar betrokken

! Ze kunnen beter wat langer dragen en dat je een mooi gezond veulen krijgt, als dat je een veulen krijgt die op het randje van levensvatbaar zit. Die hebben toch een minder goede weerstand enzo. Maar ik denk dat Iwaya het veulen nog wel lekker even binnen houd hoor

)

http://rapidshare.de/files/10968996/PICT0033.AVI.html
die van mij moet in april, en bij haar is nog niet zoveel buik te zien, word er n beetje zenuwachtig van! 
haha 
Hollybolly schreef:rijd je haar veel of niet alacairion? want die van terorita is in maart en heeft ook nog helemaal geen buik hoor
ik ben al over de helluft helluft sammiehaha
, alleen ze moet pas half juli
en ik rij best veel ga mooi toch nog ff op wedstrijd.

. We zijn nu 7 maanden onderweg.
.
Met een mooi buikje! De uier is idd nog niks, maar de aanvoer ziet er wel goed uit!
Maar ik snap niet helemaal waarom dit zowieso haar laatste veulen is. Haar vorige veulen heeft geen sterke knieen begrijp ik? Maar kan dat niet aan de combinatie merrie/hengst liggen? Of dat het toevallig is? Wie weet gaat het met dit veulen beter

(maakt wel verschil in prijs)
En wat is die shethengst Hercules een lastpak

Heb mijn meisje uitgebreid geknuffeld, en ik ben benieuwd of het buikje dikker is als ik terugkom!
in ieder geval wel als het op dit tempo doorgaat. 
ben gelukkig zo slim geweest om geen e-mailberichten te vragen voor dit topic

das wel een beetje veel van het goede

(beetje rare zin
)