Het is inderdaad verslavend

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stacey schreef:Hallo allemaal!!
Ik lees nu ongeveer vanaf bladzijde 95 ofzo mee en ik moet zeggen dat ik nu toch ook wel heel erg benieuwd ben naar hoe het met Macy verloopt!! En het is inderdaad wel erg verslavend zeg...
Ik vind dat het vanavond/vannacht maar eens moet gebeuren!![]()
Ook kijk ik op de andere cams mee en heb helaas de bevalling van Rita gemist. Ik vond haar er nogal onrustig bijstaan en dacht dat ze nog wel even zou wachten, dus ben naar bed gegaan. Kijk ik vanmorgen, loopt er gewoon een droppie naast!![]()
Sneu vind ik het wel van Megan met veulen. En ook het weesje. Kan daar niet zo goed naar kijken, zo zielig alleen in een stal...
Macy, succes!
Sjoert schreef:Annetje schreef:Ja. Ik
*checkt zijn mail, maar geen foto..![]()
Zet je hem er zelf op of moet ik m uploaden?
Sjoert schreef:NIenke's berichten teruggezocht
In principe bel jij Krissie, en Krissie belt Djuno
ThePast03
Kimmes
Sjoert
Gemske
Nienke
Eydis
Stephany
TheSam
krissie1985
djuno
(Annetje wordt gebeld door Sjoert)
Volgens mij belt Sam of Djuno Faniek nog op...
Annetje schreef:Haha ik was nog even aan het uitzoekenAls het goed is staat het nu gewoon in het topic.
Maar ik weet niet hoelang de foto's ook echt blijven staan (is een upload waar je je niet in hoeft te loggen)
FennekeR schreef:Zal ik nu wel of níet naar bed gaan......
Sjoert schreef:Hey Stacey! Leuk dat je besloten hebt om ook te gaan "mare staren"!!
Maar wat ik me afvraag: Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om vanaf pagina 95 niks te zeggen?
Stacey schreef:Vandaar... Ik kan nu dus reacties geven waarvan ik weet waar ik het over heb.
FennekeR schreef:Zal ik nu wel of níet naar bed gaan......
ThePast03 schreef:Stacey schreef:Vandaar... Ik kan nu dus reacties geven waarvan ik weet waar ik het over heb.
Ach, ik geef ook weleens reacties terwijl ik niet eens weet waar ik het over heb![]()
Sjoert schreef:
En ik doe niet anders
gemske schreef:Nee Kimmes, dat werkt zo niet dat hebben we vorig jaar toch gezien.