Odess, ik ben heel blij dat het wat minder wordt!! Laat nog maar even zitten, dat veulen!!
Marije.. ZO!! Die gaat echt opschieten! Denk niet dat ze de 342 gaat halen deze keer
Super spannend!!Mac, ook bij Pepsi weer verschil! YEAH! En eerlijk gezegd ziet Lee er meer uit alsof ze binnenkort moet dan Pepsi! Lee heeft echt al die puntige buik
!Nou, hier wordt ik lichtelijk gek... haar uier is veel veel minder geworden!!! Dus ik verwacht helemaal niks... aan de andere kant is ze al 2 keer in een half uur gaan liggen, wat zeer ongewoon is... straks ga ik nog 1 keer naar stal afvoeren en wie weet dan een leuke update
.
Behalve van Odessa, die mag nog een paar weken binnen blijven.
Als dit erger wordt dan denk ik erover de jonge merrie tijdelijk te verplaatsen van box en de pony in die box naast Roxette te plaatsen. Die is nl niet zo'n nieuwsgierigaagje en rustiger.
. Wanneer komt die BOEM?? Hoeveel graden moet het minstens zijn voor de dames?? Wie gaat er zwaar vroegtijdig en lacht iedereen in het gezicht uit? Wie wordt iedere fokker's nachtmerrie???
Misschien ligt er ergens wel een kleintje
Jullie kunnen t! Gun jullie baasjes weer eens wat nachtrust!
Weer geen veulie
DAMES!!!!!!! komt u maar!
(misschien helpt deze ook de dames wat spoed aan te manen).
Zoals verwacht nog geen veulen maar ze was wel heel erg onrustig vannacht als ze niet lag te slapen (en kreunen) Ze zwiept erg veel met haar staart en ze draagt hem nog steeds los van haar gat. Ze mest heel veel (vaak maar kleine beetjes) soms beetje aan de platte kant en ze plast ook vrij veel.

. (Voor foto's zie mn website in onderschrift)