Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 00:37

Jeetje, weer zo druk geweest hier!!
Odess, ik ben heel blij dat het wat minder wordt!! Laat nog maar even zitten, dat veulen!!

Marije.. ZO!! Die gaat echt opschieten! Denk niet dat ze de 342 gaat halen deze keer Knipoog Super spannend!!

Mac, ook bij Pepsi weer verschil! YEAH! En eerlijk gezegd ziet Lee er meer uit alsof ze binnenkort moet dan Pepsi! Lee heeft echt al die puntige buik Haha! !

Nou, hier wordt ik lichtelijk gek... haar uier is veel veel minder geworden!!! Dus ik verwacht helemaal niks... aan de andere kant is ze al 2 keer in een half uur gaan liggen, wat zeer ongewoon is... straks ga ik nog 1 keer naar stal afvoeren en wie weet dan een leuke update Knipoog .

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 00:43

Wie van de dames laat ons morgen een mooi veulentje zien Haha!
Ik verwacht toch 1 deze dagen een veulenboem. Ja Behalve van Odessa, die mag nog een paar weken binnen blijven.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 00:51

Ik gok dat Macy nog wel even wacht.
Hopelijk gaat ze wel voor zaterdag veulenen. Ik heb een wedje met m'n vader, hij denkt dat ze niet vóór zaterdagochtend 6 uur veulent en ik denk van wel... Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 00:53

MarijeR schreef:
Ik gok dat Macy nog wel even wacht.
Hopelijk gaat ze wel voor zaterdag veulenen. Ik heb een wedje met m'n vader, hij denkt dat ze niet vóór zaterdagochtend 6 uur veulent en ik denk van wel... Haha!

Waar wedden jullie om Haha! Wie verliest moet waken bij Cooper Knipoog

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 01:13

Nou Marije, ik ben benieuwd wie er wint!! Ik doe mee, ik wed om een bechuitje met muisjes Knipoog dat ze voor zaterdag ochtend 9 uur gaat!!

Net op stal Sim nog een keer gechecked, uier is weer vol, maar heel anders van vorm... daar waar het eerst bovenin niet gevuld was is het nu wel, maar het is in het geheel minder groot dan het was. Ook weer witte puntjes, die "prutjes" aan beide tepels, in beide gaatjes... geen kegels ofzo.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:13

Even een up-date van Roxette. Die wordt me een partij chagrijnig zeg. het is erger dan de vorige keren dat ze moest veulenen. Of het veulen moet bij toeval flink aan het trappen geweest zijn.
Man wat deed die gisterenavond rond een uur of 9 lelijk naar de jongste merrie die naast haar staat. Oren in de nek, bijten naar haar maar de tralies voorkwamen dat gelukkig en ze sloeg zelfs tegen de muur. Als dit erger wordt dan denk ik erover de jonge merrie tijdelijk te verplaatsen van box en de pony in die box naast Roxette te plaatsen. Die is nl niet zo'n nieuwsgierigaagje en rustiger.

Mac, Jeddah en MarijeR hoe staat het bij jullie. Ben heel erg nieuwsgierig of er al een veulen bij gekomen is. Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:29

jeddah schreef:
Mac, ook bij Pepsi weer verschil! YEAH! En eerlijk gezegd ziet Lee er meer uit alsof ze binnenkort moet dan Pepsi! Lee heeft echt al die puntige buik Haha! !

Ik weet het ... zucht ....

Wat nou als Lee dit keer besluit veel vroeger te gaan en Pepsi een maand langer draagt? Dan krijgt Lee haar veulen eerst en dan pas Pepsi .... AAAAARRRRRGGHHHH dat ga ik niet overleven !!!!

Het lijkt wel of alle merries aan het jojo-en zijn geslagen Verward . Wanneer komt die BOEM?? Hoeveel graden moet het minstens zijn voor de dames?? Wie gaat er zwaar vroegtijdig en lacht iedereen in het gezicht uit? Wie wordt iedere fokker's nachtmerrie???

To be continued ...

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:45

Dat mag echt niet gebeuren dat lee eerder gaat! Maar dat lijkt me niet Knipoog Macy is echt al heel ver, het kan toch niet dat ze nog een paar weken met zo'n uier gaat rondlopen Lips are sealed

de nacht is voorbij.... Clown Misschien ligt er ergens wel een kleintje Lovers

En jaddah, die uier is dus wel druk bezig als het zo snel veranderd van vorm. Wie weet! Haha!

En hoe is het met odessa? Nog steeds geen veulentje? Ik hoop dat ze het binnen heeft gehouden! Als het nog een weekje blijft zitten is het al een stuk beter Lachen

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 09:51

Haha! OK dan! Go jij! Go jij! Party!! Haha!

Ik ben zo blij Ja De rust is wedergekeert, madame had zelfs haar biks op vanochtend (van gisteravond) en begon vrolijk aan het nieuwe!! Uier lijkt alleen nog maar te krimpen, kling stond gisteravond los maar nu niet meer Lachen Ze is een stuk rustiger en is gewoon weer mijn gelukkige Odessje. Lovers Was ze misschien de pinken zat en wou ze de hele stal voor zich alleen...?

Maar in ieder geval lijkt het er niet op dat het er elk moment kan zijn en dat maakt mijn dag weer goed Haha! *LOL* Haha!

Go jij! Go jij! Desje wacht nog maar even 4 weekjes! Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:59

Fijn Odess, dat het nu weer beter gaat! Laat die kleine nog maar lekker een maandje binnen blijven!

Wat de rest op springen staande dames betreft:
zeg ehh...dames: t weer is nu wel goed hoor om jullie veulen op de wereld te zetten! Schijnheilig Jullie kunnen t! Gun jullie baasjes weer eens wat nachtrust! Haha!

Zou t helpen? Clown

Ik zal [naam] vragen jullie dames even wat te motiveren! Knipoog

Tjonge jonge...ben toch erg blij dat [naam] ons op een schappelijke tijd verraste (22.30u) en dat het allemaal zo voorspoedig is gegaan! We hebben gewoon helemaal niet hoeven waken! Tong uitsteken

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:01

Wat spannend allemaal! Ik kijk elke ochtend meteen hier of er al veulens geboren zijn, maar helaas... de dames hebben er geen haast mee.l

Muzefee moet nog 44 dagen tot aan dag 340.
Ze is wel dik, maar heeft nog totaal geen uiervorming.
Zij laat het veulen dus nog wel een tijdje lekker binnen zitten.
Per 1 mei moeten we verhuizen dus ik hoop dat het veulen er dan wel zo'n twee weken uit is.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:34

Frusty Weer geen veulie Boos! DAMES!!!!!!! komt u maar!

Wat fijn Odess. Ik geloof dat Famosa d.m.v. telepathie haar even heeft verteld dat ze moet wachten Knipoog .

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 10:39

Will je dan HM Famosa instrueren dat tot begin april te blijven doen Knipoog Haha! Goede invloed is altijd welkom Ja Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:53

PhiaBink schreef:
|o Weer geen veulie Boos! DAMES!!!!!!! komt u maar!

Wat fijn Odess. Ik geloof dat Famosa d.m.v. telepathie haar even heeft verteld dat ze moet wachten Knipoog .

Misschien straks wel een aankondiging aangezien ik Mac, Jeddah en MarijeR nog niet online heb gezien of gehoord. Whoosh! (misschien helpt deze ook de dames wat spoed aan te manen).

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:17

Super Odess dat het er nu naar lijkt dat ze veullie nog wat binnen gaat houden, kun jij ook weer gerust(er) slapen. OK dan!

Ik heb vannacht in de hooischuur achter de stallen geslapen en naar een beeldschermpje zitten gapen ... Rolleyes Zoals verwacht nog geen veulen maar ze was wel heel erg onrustig vannacht als ze niet lag te slapen (en kreunen) Ze zwiept erg veel met haar staart en ze draagt hem nog steeds los van haar gat. Ze mest heel veel (vaak maar kleine beetjes) soms beetje aan de platte kant en ze plast ook vrij veel.
Ze gaat trouwens niet liggen maar stort zich ter aarde waardoor de hele stal even beeft. Haha!
Uier is't zelfde, wel verdikt maar er zit nog geen melk in voor zover ik dat kan onderzoeken, laat staan dat het eruit spuit zoals bij Macy... Koe

Vanta gisteren (die kont!)

Afbeelding

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:33

Super Odess!!! Zo te horen houdt ze het nog wel even vol. YEAH Go jij! Go jij! !

Loolapelooza schreef:

Slappe hap! Daar is idd elke vorm wel uit zeg, jemig!

@PhiaBink: wil je Onze Parelwitte Hoogheid even vertellen dat haar goede raad alléén op Odessa van toepassing is Boos! ??!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:37

@ petraaken:
Marije is al online geweest en Macy loopt al buiten Haha! (zie cam)

@ Loolapelooza:
Nou die mag er binnenkort wel uit Haha!

@ Odess:
Super dat het er nog niet uit is ik duim nog steeds voor je Ja

Update van Misty:
Er begint nu echt meer uier te vormen foto volgt!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:46

Hier de foto's:

27-02-2005:
Afbeelding

Vandaag 08-03-2005:
Afbeelding
Afbeelding

Hoop dat het een beetje valt te zien, want ik check haar elke dag en vond haar nu toch wel erg anders voller Lachen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:55

Het wordt tijd voor een functioneringsgesprek met Pepsi Boos! Haar hartsvriending Winny was ook drachtig van Ghost en heeft vannacht een veulen gegeven:
Afbeelding
Een hengstje en zo bont als het maar zijn kan.

Pepsiiiiiiii .... wat is hierop jouw commentaar ???

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:00

Faniek: zeker te weten een verschil! Jouw merrie heeft ook echt speentjes waar een veulen iets aan heeft. Die van mij hebben alletwee van die platte flubbelspeentjes (Lee ook toen ze Shane er naast had lopen)

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:02

Hahaha Mac, het zit jou ook hoog hé. *LOL* Nog even geduld oefenen, ooit moet het er toch echt een keer uit en je zult zien dat het dan een pracht van een bonte wordt. Haha! (je wil toch een bonte Verward Clown)

Ja Faniek, de verschillen zijn dan wel miniem, ze zijn er!
Wanneer is ze ook alweer uitgerekend?
Laatst bijgewerkt door Loolapelooza op 08-03-05 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:02

aaah die is leuk!!! Nu pepsi nog he Knipoog
oeioeioei.. iedereen begint nu toch een beetje te bezwijken van al die spanning geloof ik Lachen
Ik kijk elke ochtend of er al iets is geboren , zo leuk om al die bekende bokkerspaardjes ineens met een veulen te zien.
Ik stel voor dat we een weddenschap gaan beginnen met de dames die nu wel/niet hun veulen deze week gaan krijgen Knipoog

Lowara is suf, geloof dat ze het evulen gewoon nog lekker een jaar laat zitten, want tjah, behave dat ze soms chagerijnig is en een skippybal buik heeft merk ik er niets van dat ze over 5 weken is uitgeteld.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:05

Mac schreef:
Faniek: zeker te weten een verschil! Jouw merrie heeft ook echt speentjes waar een veulen iets aan heeft. Die van mij hebben alletwee van die platte flubbelspeentjes (Lee ook toen ze Shane er naast had lopen)

Haha sorry ik moest echt even lachen Haha!

@ Loolapelooza (nog keer checken of naam goed is Haha!)
Ze is uitgerekend op 16 april maar ik hou het verschil in de gaten 2 jaar terug was madam 2 weken te vroeg ^^

@ Mac:
Wat een superlief veulen nu Pepsi zo iets leuks heeft gezien moet zij toch ook wel Ja

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:10

Fabienne begint op te schieten Haha! (zie onderschrift)

Ze heeft geen giga dikke buik eigenlijk........ze begint al wat losser te worden in de banden, maar het uier doet nog eigenlijk niks..... het birth-alarm ligt klaar!

Afbeelding

Afbeelding

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 12:44

Mac schreef:
Super Odess!!! Zo te horen houdt ze het nog wel even vol. YEAH Go jij! Go jij! !

Loolapelooza schreef:

Slappe hap! Daar is idd elke vorm wel uit zeg, jemig!

@PhiaBink: wil je Onze Parelwitte Hoogheid even vertellen dat haar goede raad alléén op Odessa van toepassing is Boos! ??!!

Haha!

Inderdaad Yeah! Go jij! Go jij!

Het zit je wel hoog he Mac! Knipoog Ze is gewoon nog ff de laatste mooie vlekken aan het schilderen dus daar moet je even geduld voor hebben Ja

@ Fabienne, ik vind haar anders mooi bol hoor!!

@ Faniek, bedankt dat je blijft duimen, zo komen we er wel Ja Jouw merrie heeft inderdaad behoorlijke spenen. Odess heeft ongeveer hetzelfde als wat die van Mac hebben... Flubberspeentjes dus Clown Maar zoals Misty haar uier nu heeft, begon het bij Odess ook. Daarna was er ineens een spurt naar wat ze nu heeft, en nu wordt het weer minder Gestoord. (Voor foto's zie mn website in onderschrift)