Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

was zo benieuwd naar deze kleine. Zat de navelstreng er nog aan?

Quir schreef:Dankjewel allemaal!
Heel erg blij en dankbaar voor deze twee merries, ook enorm benieuwd naar de veulentjes.![]()
[ [url=m/9et4eo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/v1CkeU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S1raXA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Khnwcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nobel, hopelijk blijft het nu beter gaan met Unique!
Nieky, komt een mooi buikje! En op de helft is toch ook altijd wel een mooie mijlpaal.![]()
Kiki, wat heftig van je schoonmoeder. Longembolien zijn heftig, hopelijk knapt ze snel wat op. Veel sterkte.![]()
Petraaken, fijn dat het wat beter gaat met je vader nu.
Heb je misschien betere foto’s van haar, ben nu wel benieuwd. Volgend jaar wordt ze weer oma van mijn aankomend veulen, mijn Boston is nu voor de 2de x drachtig van Ducati namelijk.
En een onwijs leuke combi. Wel foto's plaatsen straks hoor
Ragdoll en heilige birmanen zijn mijn all time favoriete katten. Heerlijke karakters
Gelukkig merkt ze er zelf niks van. Enig idee waarom ze verworpen heeft? Zag je iets aan het veulen? Wij hebben dit jaar een dood veulen gehad bij een merrie. Ze is doodziek geweest erna door een baarmoeder ontsteking. Op dag 4-5 werd ze knetter hengstig terwijl ze nog met koorts stond, niet at en gespoeld moest. Doodziek en knetter hengstig,de natuur is raar soms