Tussenschot kan niet los of opzij. We hebben helaas ook geen kleine hooi of strobalen
baudyh
Geplaatst: 18-04-21 10:48
Ik heb het tussenschot er uit in de 2 paardstrailer. Voor een stang en achter een stang. Merrie vast en veulen los. Zodat die gewoon kan drinken. Oh en zeiltje dicht natuurlijk
Laatst bijgewerkt door baudyh op 18-04-21 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Vastzetten zou ik ook echt niet durven. Ik vervoer in 2 paards trailer met lange stangen voor en achter, en heb er 1 met klep ipv zeil dus die dicht. Merrie vast, veulen er los bij in en halster af.
Waaauw! Gefeliciteerd allemaal! Even een dagje niet meegekeken, en gelijk 3 knappe veulentjes erbij
KahluaB
Geplaatst: 18-04-21 11:30
Gefeliciteerd met jullie veulens! Kahlua is vandaag ook uitgerekend,sinds gisteren lijkt haar uier ook aardig af..ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt! Banden lijken nog niet slap,maar ze is aardig op gewicht, dus zal het niet heel goed zichtbaar zijn.
Een vruchtbare nacht met veulentjes. Formidable heeft vannacht ook 2 veulens gekregen. 2 zwarte hengsten, nog even afwachten of ze ook gaan schimmelen
Laurentii
Geplaatst: 18-04-21 11:58
Cioccolato, knap veulen! Slim hoofdje zit erop
StalMelyn, dat zijn geen tekenen van schimmel, eerder van Sabino, Rabicano of W20. Prachtige foto's ook!
suffie, haha zalig dat kalfje
JDVL27, proficiat!!
kyrkelover, ook proficiat!! Lijken zijn oogranden niet redelijk donker voor palomino? Ik ben benieuwd hoe hij gaat verharen. Lijkt wel dun?
Luna2006, proficiat! Mooi bontje
Kabayo, ik zet ze ook los in de trailer. Eigenlijk altijd tot ze 1 jaar zijn of echt al kunnen vast staan.
Hier zijn ze gisteren voor de eerste keer terug enkele uurtjes op de zomerwei gemogen:
Onze jaarling en laatste nieuwe fokmerrie-aanwinst. Zij moet 04/06 bevallen.
Ghana moet 16/05 bevallen
kyrkelover
Geplaatst: 18-04-21 12:08
Cioccolato schreef:
Bijzondere kleur oyrke. Ik zie er alleen geen palomino in tor nu toe...
Als ik er aan denk zal ik een foto maken dddd
Tja ik ging uit van 2 kleur mogelijkheden vos of palomino. Ja ok en dan wel of niet roan. Papa is volgens de papieren palomino en mama vos roan. En dun kan geen generatie overslaan. Maarja stel dat papa inderdaad niet getest is en wel dun draagt..