Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
droversrun schreef:Ik geloof dat ik wel 30 keer naar dit topic gezocht heb zonder resultaat
Anyway ik wil mij ook graag melden hier. Er komen hier echt prachtige combinaties voorbij waarvan ik heel benieuwd ben wat er uit gaat komen. Dat is bij mijn merrie niet echt een verrassing qua kleurMijn merrie verwacht volgend jaar haar eerste veulentje. Het is een 6 jarige friese merrie van Andries x Brandus en ik rijd Z1/Z2 met haar. Echter gaan we nu uiteraard iets rustiger aan doen. We hebben haar geïnsemineerd met Elias 494. Een nieuwe hengst in het friese stamboek dus hij heeft nog geen nakomeling rondlopen dus dat maakt het extra spannend. Ze verwacht al vroeg een veulentje en ik ben heel blij om te zien dat ze gelukkig niet de enige is haha! Ze is uitgerekend op 15 maart 2018.
[ [url=m/IOYlu4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0hevpW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van paps:
[ [url=m/2ttZJM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moratoetje schreef:Gisteren de factuur ontvangen van het dekgeld van Incognito, worden er kosten in rekening gebracht wat dus niet de afspraak was na dat akkefietje met SpielbergVandaag maar ff een mail gestuurd met de afspraak, ik ga ervan uit dat het aangepast wordt.