Vandaag hadden Fleem én Guy toch zin. Gewoon bij elkaar gezwierd en 2 x gedekt. Ging als vanzelf nu een ze perste er niets uit. Kans is klein dat het eitje nog goeed was, maar niet geschoten is altijd mis!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knolselder schreef:Jouw ervaring is zo naar Kellyik duim voor een beter 2017!
Vandaag hadden Fleem én Guy toch zin. Gewoon bij elkaar gezwierd en 2 x gedekt. Ging als vanzelf nu een ze perste er niets uit. Kans is klein dat het eitje nog goeed was, maar niet geschoten is altijd mis!
suffie schreef:Inderdaad Kelly, het was gewoon stomme pech. Als je weet wat voor een pech ik allemaal al heb meegemaakt, dan zou je nooit meer willen fokken, maar als je merries hebt kriebelt het iedere keer weer...... En zo'n veulentje in de wei is zooooo leuk!
mijnlieverd schreef:Kelly, waarom heb je nu gekozen voor een andere hengst? Of heeft iemand dat al gevraagd of jij daar antwoord op gegeven en ik er overheen gelezen?
Casarell schreef:Vulina schreef:Fotsy, ik ben bijna even oud. Volgens mij zitten hier, op een enkeling na, meest 30ers?
Nee hoor.. hier staat ook de 4 er inmiddels voor..