[HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 16:59

Jouw ervaring is zo naar Kelly :( ik duim voor een beter 2017!

Vandaag hadden Fleem én Guy toch zin. Gewoon bij elkaar gezwierd en 2 x gedekt. Ging als vanzelf nu een ze perste er niets uit. Kans is klein dat het eitje nog goeed was, maar niet geschoten is altijd mis!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 17:01

Inderdaad Kelly, het was gewoon stomme pech. Als je weet wat voor een pech ik allemaal al heb meegemaakt, dan zou je nooit meer willen fokken, maar als je merries hebt kriebelt het iedere keer weer...... En zo'n veulentje in de wei is zooooo leuk!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 17:08

Vulina schreef:
Fotsy, ik ben bijna even oud. Volgens mij zitten hier, op een enkeling na, meest 30ers?

Enkeling meld zich..... ^)
Maar ik voel me nog altijd 18. :P

mijnlieverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 17:30

Lovelyn, gefeliciteerd!!! *\o/*

Myrthee, ik ga voor je duimen!

Fotsy, genieten doen we zeker!
Haha idd wat een gekke merrie. Ben benieuwd naar haar veulen :).

Knolselder, He wat balen!

Kelly, waarom heb je nu gekozen voor een andere hengst? Of heeft iemand dat al gevraagd of jij daar antwoord op gegeven en ik er overheen gelezen? :o

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 17:46

Heb een paar dingen gemist maar zag wel dat er nieuwkomers waren, welkom!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 17:47

Neonlight schreef:
Vulina schreef:
Fotsy, ik ben bijna even oud. Volgens mij zitten hier, op een enkeling na, meest 30ers?

Enkeling meld zich..... ^)
Maar ik voel me nog altijd 18. :P

Haha, forever young *\o/*

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 17:50

Vulina schreef:

Nee hoor.. hier staat ook de 4 er inmiddels voor.. :+

Myrthee_

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 18:08

Knolselder, hoop voor je op een wonder.

Kelly, ik hoop dat voor je 2017 alles goed gaat. Super nare ervaring, maar gelukkig doet je merrie het weer goed.

Ik voel me zo jong. Hier staat de 2 pas voor haha.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 18:12

Vulina schreef:

Nét niet 30... 20 :')

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 18:33

heerlijk dames geniet ervan, zou graag weer in de 20 zijn hahaha
wel maar wat ik nu weet natuurlijk ;)

AnniekSlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 18:35

Ik voel me dan nu ook wel even jong. Hier al 3 jaar een 2 ervoor :p

Kelly, klinkt heftig idd. Hoop dat alles goed gaat nu!

Knolselder, ik blijf ook voor je duimen.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 18:46

Hier ook een guppy met een 2 op het begin. Maar ik ben niet heel actief aanwezig, het bijlezen doe ik wel maar reageren schiet er vaak bij in.

Mijn merrie had even te veel nieuwe indrukken gehad door het hele proces, de 18 dagen scan en praam van de dierenarts was even de druppel waardoor ze erg gestrest raakte. Daarom ervoor gekozen om de scan voor het kloppende hartje niet te doen, om haar weer wat rust en regelmaat te bieden. Mocht ik wat verderop in de dracht toch twijfelen of zekerheid willen hebben gaan we misschien op 100 dagen nog kijken, maar dat wacht ik even af.
Ondertussen is ze wel weer zichzelf, niet meer wantrouwig maar wel een aparte haha. Van het weekend zijn we nog even gaan zwemmen, voordat ze zelf als subtropisch zwembad gaat dienen.

Afbeelding

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 18:50

Vulina schreef:

Enkeling hier meldt zich hier ook, straks zijn er nog meer 40ers :D

hinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 19:10

Ik kan ook bij het lijstje hoor :D

Al voel ik mij met mijn pony's nog regelmatig een penny :o

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 19:11

Stelletje bejaarden hierzo! :')

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 19:42

Ha... stiekem dus ook een aantal die in de 40 zijn.. *\o/*

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 19:57

Ik ben ook maar een guppie hoor, voel me helemaal penny, met mijn 20 :')
Ik doe trouwens mijn best om jullie bij te houden, lees altijd wel mee, maar uitgebreid reageren komt er af en toe niet van :=

Murosch Wat ontzettend jammer dat Helga toch niet drachtig is, sterkte :(:) Maar misschien over een paar jaar wel een mooi veulentje!

mijnlieverd Ontzettend gefeliciteerd met jullie kleintje!! En de teller op 4, worden spannende tijden voor jou volgend jaar :j Ben ontzettend benieuwd!

MDJ Fijn dat je merrie weer thuis is, nog eventjes spannend dus. Succes met aftellen en scannen :j

Neonlight *\o/* Gefeliciteerd! En ik duim voor je dat het gewoon blijft zitten :j

Vulina Balen dat er nog eentje niet drachtig is :( Het zit je niet echt mee dit jaar geloof ik he? Hopelijk is het deze laatste poging raak, ik duim voor je :j

Alexandra Welkom! Spannend dus nog even voor de 18-dagen scan :j

sultan15 Spannend nog even voor Fair dus! Ik duim met jullie mee :j En Wish is al goed op weg! Mooi buikje al :))

KellyDV Hopelijk dit jaar wat meer geluk voor jullie... Maar Cassanova is een mooie keuze, ben dan ook ontzettend benieuwd naar jou veulentje volgend jaar :j En wat is het litteken van de keizersnede mooi opgeknapt, valt me alles mee!

Dustinlover Spannend, hopelijk gewoon drachtig!

Polleman Wat ontzettend balen dat het vruchtje was afgestoten, hopelijk de volgende ronde voor jullie wat meer geluk :(:) Succes!

Myrthe Nog steeds onzekerheid dus... Ik hoop ontzettend voor je dat het gewoon een gezond en groeiend vruchtje is, ik duim met je mee :j

Lovelyn Gefeliciteerd!! Hopelijk nu meer geluk, ik duim met je mee voor de volgende scan :j

Knolselder Wat ontzettend balen dat ze leeg is en dat je haar eisprong gemist hebt, soms kun je geen pijl op die merries trekken... Succes voor als je het nog eens wil proberen.

Hinte Ik herken het zenuwslopende gevoel := Succes zaterdag!

Mooney Wat vervelend dat je merrie zoveel stress omtrent het scannen heeft gehad, maar fijn dat het nu weer beter gaat. Heerlijk dat je met haar hebt kunnen zwemmen <3

Mijn meisje doet het goed! Maar ze wordt wel ontzettend baldadig := Is ook dagelijks de aanstichter van sprintjes en boksessies door de hele wei heen := Ze wordt haast de baas van de grote....

Vandaag ook wezen kijken naar een extra weiland, goed gevoel bij, dus hopelijk kunnen we daar binnenkort terecht. Vind het wel fijn om wat meer gras en ruimte te hebben :j

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 20:48

Knolselder schreef:
Jouw ervaring is zo naar Kelly :( ik duim voor een beter 2017!

Vandaag hadden Fleem én Guy toch zin. Gewoon bij elkaar gezwierd en 2 x gedekt. Ging als vanzelf nu een ze perste er niets uit. Kans is klein dat het eitje nog goeed was, maar niet geschoten is altijd mis!

Ik ook, voor vele, is volgensmij meer dan andere jaren mis gegaan! Hoop dat het eitje nog goed was :D

suffie schreef:
Inderdaad Kelly, het was gewoon stomme pech. Als je weet wat voor een pech ik allemaal al heb meegemaakt, dan zou je nooit meer willen fokken, maar als je merries hebt kriebelt het iedere keer weer...... En zo'n veulentje in de wei is zooooo leuk!

Ik twijfel ook nogsteeds :') _O- Het kriebelt echt he :D Ook omdat het veulentje zooooo mooi was!!

mijnlieverd schreef:
Kelly, waarom heb je nu gekozen voor een andere hengst? Of heeft iemand dat al gevraagd of jij daar antwoord op gegeven en ik er overheen gelezen? :o

Haha hier is het nog niet gevraagd, dus je hebt er niet over heen gelezen! Ik wou Cassanova al gebruiken toen ie 2 was, maar omdat hij nog braaf buiten kon staan naast de merrie's toen niet gedaan en omdat ie nog niet goedgekeurd was. Cassanova past nog iets beter bij mijn merrie dan Goldstar. En het stond al op de planning om dit jaar Cassanova te gebruiken, alleen was het even onzeker of het herstel wel zo snel zou gaan. Super sterke top merrie is het!

Ik ben 21, al mensen jaloers? *\o/*
Laatst bijgewerkt door KellyDV op 28-07-16 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 20:49

Ik ben 18 <<)

Welkom kelly! Hoop dat het dit keer goed gaat! En wat is de wond mooi hersteld

Knolselder.. Jeetje wat jammer zeg. Blijf voor je duimen!

Milanlover wat een gek beesie. Hoor het wel vaker dat drachtige merries dat gedrag tonen. Aan Lady merk ik niks anders

Wat heerlijk met je paard te zwemmen mooney! Dat wil ik ook nog zo graag eens doen. Mijne zijn alleen als de dood voor water :=

Lovelynn gefeliciteerd!

Diane gefeliciteerd met je aankomend huwelijk :D lijkt mij erg leuk een jurk uitzoeken!

Spannend hinte!

Ook spannend myrthe duimen draaien!

Mijn knappe meisje <3 nog hard aan het werk
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kabayo op 28-07-16 21:06, in het totaal 8 keer bewerkt

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 20:50

Potver :') Verloren. _O-

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 21:29

:') 18
Aan allen die even slikken dan :(:)

Maaike voelt zich nog 18, that's the spirit +:)+ al voelt mijn lichaam dat toch niet meer hoor na dagje stront scheppen of paardrijden of .... :+ zal er niet op verbeteren maar ach ieder leeftijd heeft zijn charmes en het leven begint bij 50. :P toch zeker op gebied van wijsheid. Maar 35 is ook mooi zeker :P

Oh wel leuk dat er nog mensen zijn die zich dan lekker Penny voelen met de paardjes
Laatst bijgewerkt door Fotsy op 28-07-16 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 21:40

Vulina schreef:

Bijna 27 :D

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 22:27

Casarell schreef:
Vulina schreef:

Nee hoor.. hier staat ook de 4 er inmiddels voor.. :+

Hier ook hoor, na dit jaar zitten we op de helft richting de 5 ervoor :P
Maar voel me ook soms nog 25 (geestelijk dan, lichamelijk is het af en toe een beetje krakkemikkig, hahaha)

Ik lees nog elke dag mee, maar reageer (veel te) weinig.

Jazzy is nog steeds mooi drachtig, inmiddels zit ze al weer op 117 dagen, dus nog 223 te gaan!!

Wat vervelend dat sommige merries nog niet drachtig zijn. Ik heb dat 2 jaar geleden ook met Jazzy gehad. Uiteindelijk was ze wel drachtig, maar ik had de hoop ook bijna opgegeven. Wilde bijna gaan wisselen van merrie. Maar gelukkig was ze toen toch nog drachtig.
Phoebe laat ik ooit nog wel een keer dekken, maar eerst mag Jazzy nog een paar keer

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 22:41

Hier precies hetzelfde... geestelijk voel ik me nog 25.. maar lichamelijk... tja.. :')

En ook ik reageer weinig.. maar lees wel mee.. alleen is reageren me soms te moeilijk.
Hopelijk ben ik binnenkort wat fitter en helderder.

Wat ik me trouwens wel bedacht.. zondag is Val alweer 60 dagen drachtig.. := :D
Nog 9 maanden te gaan....

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 22:45

Ik kan ook bijna niet wachten. Ben zo benieuwd naar dit veulen. Dit jaar werd de eerste jaargang van Dark Dornik geboren. Leuk om die veulentjes te zien, maar ik wil graag m'n eigen veulentje :D