Ik ben de afgelopen 2 maanden zeer afwezig geweest hier, verhuisd, nieuwe baan en ook nog een nieuwe relatie erbij!! Allemaal positief dus, maar weinig tijd over voor bokt. nav een berichtje van Polleman dacht ik laat ik toch even snel een update plaatsen!
Allereerst allemaal gefeliciteerd met de geboren veulentjes

Voor alle boksers met minder nieuws heel veel sterkte,

Krijg bij sommige via fb het een en ander mee en heb een poging gedaan terug te lezen om alle baby's te zien en vooral om te lezen wat er allemaal niet goed gegaan is

Met Caro gaat het heel goed, de dagen na de verhuizing waren een beetje een drama helaas. Had haar verhuisd naar een stal waar ze de hele dag buiten kon staan vs. 1 uurtje per dag. Leek mij ideaal gezien ik weinig meer met haar kon doen door de dikke buik. Ze stond helaas alleen niet goed op haar plek daar (heb haar al op veel verschillende plekken gehad en ze laat zich extreem makkelijk verhuizen), veel zenuwen en is zelfs over een hek heen geklommen, ik zeg geklommen gezien haar achterbenen de sprong niet redde. Stokkreupel op 2 achterbenen, echt zo zielig. Gezien ze normaal zo makkelijk is met verhuizen heb ik na 3 dagen de keuze gemaakt haar toch ergens anders neer te zetten. Stuk duurder (scheelt bijna 200 euro) en veel minder buiten. Was echter wel de goede keuze want direct uit de trailer is ze 180 graden gedraaid en had ik mijn oude Caro weer terug.
Inmiddels wonen we alweer 2,5 maand in het Oosten en is ze alweer bijna 10 dagen over tijd op de officieel uitgerekende datum. (7 of 10 april). Zelfs de datum die ik als uitgang heb genomen met het overdragen van vorige keer zijn we 4 dagen over. Ze is echt tonnetje rond, banden zijn al 2 weken slap en haar kling ook, uiers wel dik maar nog weinig aan gezien verder. We hebben op stal gelukkig wifi dus we kunnen de camera thuis zien, echt ideaal. Mijn vriend houdt haar overdag in de gaten als ik aan het werk ben (heeft de camera gewoon op zijn 2e scherm op zijn bureau open staan haha) en thuis staat ze continue aan. Begin wel een beetje moe te worden nu van de wekker snachts, dus van mij mag het snel komen!!!
Ze staat nu elke dag een uurtje in de paddock en opbouwend op het land. Voor het land heeft ze een vriendin die over 2,5 week uitgerekend is. Babys kunnen lekker samen dus. Wel een beetje zielig voor haar buurman en paddockvriendje gezien die helemaal verliefd is en geen moment zonder haar kan.

Ik ga proberen weer iets actiever te worden hier, vind het toch wel zonde dat ik zoveel gemist heb!!! Kan iemand mij misschien kort bijpraten van de gebeurtenissen van afgelopen tijd?