In het gesloten tweeling-topic heeft nicole ene bericht geplaatst. Updates zijn te volgen via hun eigen website. Edit: Voor het verder volgen van de updates over Champie en de tweeling, kun je naar deze site: http://cenrstables.nl/News.php
Laatst bijgewerkt door inge176 op 26-02-10 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
die staartzakken zien er best geinig uit haha! bij ons op de manege kwam vroeger wel eens een vrouwtje met 2 arabieren. die had de staarten zo lang dat ze een dubbele knoop erin had en alleen met de proef had ze die los.
Inowa, je kunt inderdaad wel zien dat pepper zich nog steeds niet lekker voelt en dat ze flink ingeleverd heeft toen ze ziek was... maar het gaat vast snel weer beter toch?
snel zou ik niet zeggen...maar langzaam bij beetje komt ze weer wat bij ze is nu overigens alweer iets bijgekomen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 26-02-10 22:22
AngelsDitch schreef:
Wanneer is Neon ook alweer uitgerekend?
Ik moest even spieken hier in de openingspost. 9 mei, ik tel 340 dagen. Maar ik ga voor 5 mei, dat is ook de datum dat Devdan en Dotje eruit gegooid zijn.
Inowa jou merries zijn al vaker drachtig geweest he, hoe verging hun eerste dracht of anderen die dit herkennen? wij zitten met onze WelshA in twijfel of ze toch niet later drachtig geworden is ze zou als het wel klopt 21 maart op 340 dagen zitten, maar ze is dus eigenlijk ook totaal niet gevuld, ook is ze de gehele dracht hengstig, er zit nu wel een heel klein beetje verandering in het uier. Ze is dus meerdere malen gedekt dit omdat de DA haar steeds niet drachtig zag behalve bij de laatste scan toen bleek ze al langer drachtig als de laatste dekking. Wij gaan er nu dus beetje vanuit dat het later komt of ze gaat ons gewoon echt verassen
Dat is wel fijn dat hij op donderdag en vrijdag bij jou is en jij in het weekend bij hem. Zou me anders erg moeilijk lijken als je elkaar maar weinig ziet.
@maseike ik heb ook de 450d niceeee camera! heb nu alleen nog de standaardlens erbij, maar had ff die van mn oom geleend een 75-300 een heerlijke lens! ben er heeuulll gelukkig mee en het geld allaang weer vergeten haha
nobel is toch weer tietjes aan het maken.. en slappere banden maar nou niet om te zeggen het is er met een week.. maar ag kan veel veranderen in een week he