Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
youngster schreef:Goedenmorgen!
Iedereen van harte met alle gezonde veulens en merries!!
Geniet ervan!
Manueeltje, die van jou moet nog even afgemaakt worden, die komt er heus wel uit.
Mijn welsh was vorig jaar 3 weken over datum en Wenonah een week.
Zo zie ik het ook, het moet nog afgemaakt worden, dus het is straks extra knap als het eruit is
) 

pippalex schreef:Steph: Gefeliciteerd met het kleine mannetje, je had geen vos verwacht begrijp ik?
.
, en hij is echt super licht momenteel
, hoop dat hij ofwel een echt lichte vos wordt, dat vind ik wel mooi, of alsnog een koffievos. Maar de "standaard vos" zeg maar, vind ik nie zo'n mooie kleur
(hoewel me dat niet zou laten tegenhouden bij de aankoop van een paard ofzo hoor
, maar gewoon qua "smaak"
!) frenia schreef:PP, gefeliciteerd!
Steph, gefeliciteerd!
Diablo, gefeliciteerd!
Marije en Fenneke, van harte gefeliciteerd!!!! ben ik toch niet nét gaan slapen als ze begint
niks hoor vannacht
behalve 2x vals alarm
na de 2de (om 3u) heb ik echt geen oog meer dichtgedaan![]()
vanochtend opnieuw mooie strakke uiers, melktest 15
tot zover dus de theorie van uier vol schiten en biest erin
.
jennyk schreef:wow zeg 7 veulens! Allemaal heel erg gefeliciteerd en geniet van het kleine spul!
heidie:op de radio, echt weer iets voor jou zo'n stunt! Wordt je nu elke nacht door hen gebeld of het er al is
?

)

Pauk schreef:Toch vreemd.. Op foalcam geeft die 333 dagen aan voor Kyra maar morgen is het precies 11 maanden geleden met dr laatste dekking, ofwel haar uitgerekende datum..
Dan hoort ze toch op 335 dagen te zitten?? Waarom zit ik dan op 334??

Nicole288 schreef:Pauk schreef:Toch vreemd.. Op foalcam geeft die 333 dagen aan voor Kyra maar morgen is het precies 11 maanden geleden met dr laatste dekking, ofwel haar uitgerekende datum..
Dan hoort ze toch op 335 dagen te zitten?? Waarom zit ik dan op 334??
Omdat van 24 april tot 24 maart 334 dagen is![]()
Tot 24 april komen er nog 31 bij = 365
Eerste jaar DBT rekende iedereen ook 334 dagen
(ik doe dat nog steeds en tel vanaf de dag van ovuleren ipv dekken)
laatste dekdatum van angel is 20 april, dus was ze uitgerekend op 20 maart, maar dan eigenlijk pas 334 dagen 
had enkel tijd voor angel vanochtend.
)
had het helemaal nog niet verwacht!