Zo jemig, veel meelevende verhalen weer gelezen van jullie! Echte diehards om 5 uur 's morgens bevallingen kijken Dat is aan mij toch niet besteeds, moet nog naar school Wat mooi ook dat een merrie die vast lag, is geholpen via marestare (iemand die belde) ontzettend handig!
Merrie kan het geloof ik niet waarderen dat er en mensen bij staan en het licht aan gegaan is... Heb er niet heel veel ervring mee maar mij lijkt het dat je ze juist met rust moet laten en alleen er bij moet komen wanneer er hulp nodig is... Nu staan er zelfs 3 mensen bij haar...
anneliesdj
Geplaatst: 14-02-09 02:14
Ze is idd onrustig nu ze erbij zijn.
Op zich is het niet erg om erbij te zijn natuurlijk maar dan moet de merrie wel erg op d'r gemak zijn bij mensen.
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 14-02-09 02:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Denk ik ook wel maar ze ging al vrij snel anders liggen... misschien dan beter als je ze dan gelijk verder met rust laat... Maarja de kleine is er en heeft een heerlijk blesje
Volgens mij een flink veulen...
Edit* en witte benen
Laatst bijgewerkt door Woestein op 14-02-09 02:19, in het totaal 1 keer bewerkt
anneliesdj
Geplaatst: 14-02-09 02:19
Nicole288 schreef:
als ze haar met rust hadden gelaten had ze het veulen tegen de muur aan geparkeerd
Maar goed, op pag 1 van dit topic staat ook vermeld dat het niet de bedoeling is kritiek te leveren op de merrie eigenaren, iedereen doet het op zijn eigen manier
Ik heb geen kritiek, kan me goed voorstellen dat ze 't goed in de gaten willen houden. Ik denk eerder dat ze 't zelf niet zo door hadden op het moment, gewoon door de opwinding.
anneliesdj
Geplaatst: 14-02-09 02:26
Nicole288 schreef:
ze zijn er op voorbedacht dat de merrie zich niet goed laat benaderen na het veulenen, hopelijk valt het mee nu
Wat bedoel je? Was ze krengerig tegen eerdere veulens ofzo?
Quote from: merry on Today at 07:31:48 pm "well she doesn't look like she's tried to kill anyone yet..."
Hope she learned from last year no one was going to hurt her or her foal so she might be a new mare this year lets all hope anyway
Staat op het forum.. Ze had vorig jaar ook hele vreemde manieren van "staan" zoals daar op pagina 1 staat. En er staat nog veel meer info maar ik heb geen flauw idee waar dat over gaat....