Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nicole288 schreef:Ah wat jammer, grote kleine Scrappy (wat een leuke filmpjes staan er van haar op) Ze stond weer onder de cam zag ik, het leek erop dat ze krampen/koliek had staat ergens.

vrouwke schreef:Nicole288 schreef:Ah wat jammer, grote kleine Scrappy (wat een leuke filmpjes staan er van haar op) Ze stond weer onder de cam zag ik, het leek erop dat ze krampen/koliek had staat ergens.
mag ik de link

Nicole288 schreef:Ah wat jammer, grote kleine Scrappy (wat een leuke filmpjes staan er van haar op) Ze stond weer onder de cam zag ik, het leek erop dat ze krampen/koliek had staat ergens.
 [/quote]
[/quote]  

MamaSnoopy schreef:ohhh wat erg zeg!!!!
Arme Scrappy
Beestje heeft een hoop moeten doorstaan en dan toch nog overleden. Heel triest!!
Las net op marestare dat Sylvan van Elements very close is.
http://www.marestare.com/elementstwo.php
Ik blijf even kijken naar haar
 heb Scrappy zo vaak gevolgd....
  heb Scrappy zo vaak gevolgd.... 

....ze stond inderdaad gewoon wat te suffen, dus niets aan de hand...ik ben ook even weg en hup daar is het veulen!
 ....ze stond inderdaad gewoon wat te suffen, dus niets aan de hand...ik ben ook even weg en hup daar is het veulen!  

Stephany schreef:Hoes't mogelijk....ze stond inderdaad gewoon wat te suffen, dus niets aan de hand...ik ben ook even weg en hup daar is het veulen!