Maar dit zijn wel redelijk dure camera's denk?
 Maar dit zijn wel redelijk dure camera's denk?Ik zit denk met een afstand van circa 50m, hoop dat het lukt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

draaakje schreef:zo ik lees het al, we hebben een camera expert! ik las ook dat met kabel beter was, alleen moest je wel uit kijken met vriezen las ik. en dan een camera die met een gewone internet (weet de naam niet) kabel was het makkelijkste. (dat word een lange kabel bij ons) je kan de kabel ook in een pvc buis leggen dyonne.

)
 )Daan_Ordeal schreef:Die beelden zijn wel heel duidelijk, leuk zegMaar dit zijn wel redelijk dure camera's denk?
.

)
)                                                         

ze was echt prachtig! een D-day merrie gedekt door corronados boy junior! ik denk wel dat we nog foto's van der krijgen als het veulen geboren is
 ze was echt prachtig! een D-day merrie gedekt door corronados boy junior! ik denk wel dat we nog foto's van der krijgen als het veulen geboren is  wat ik mij eigenlijk afvroeg is.. na hoeveel maanden ga je zien dat een merrie drachtig is? wij hebben een andere merrie op stal staan die altijd veulens heeft gehad (is nu 13) en nu ook weer een aardig buikje krijgt, ze werkt elke dag en toch word ze dikker. ze is gekomen bij ons voor de handel en er zit geen dekbewijs bij... beetje vreemd toch? alvast bedankt.
 wat ik mij eigenlijk afvroeg is.. na hoeveel maanden ga je zien dat een merrie drachtig is? wij hebben een andere merrie op stal staan die altijd veulens heeft gehad (is nu 13) en nu ook weer een aardig buikje krijgt, ze werkt elke dag en toch word ze dikker. ze is gekomen bij ons voor de handel en er zit geen dekbewijs bij... beetje vreemd toch? alvast bedankt.                                                         

, ook via marestare
, ook via marestare 

LADPR schreef:Jeetje zeg wij hebben dit jaar 372 dagen moeten wachten op de kleine man haha.
Daarom hou ik ook echt 340 aan met de kleintjes.
Ik zit er ook nog aan te denken om te kijken of ik op stal kan slapen tegen de tijd van de bevalling. Dat is natuurlijk nog makkelijker.
 )
 )