peetje82 schreef:kunnen n buikje krijgen, en op latere leeftijd soms n hangruggetje!
Hihi dat is niet alleen bij paarden zo geloof ik
moet nog maar afwachten hoe mijn lichaam er zo aan toe is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peetje82 schreef:kunnen n buikje krijgen, en op latere leeftijd soms n hangruggetje!
moet nog maar afwachten hoe mijn lichaam er zo aan toe is
TabeR schreef:maar wordt jou paarjde ook getraint die een hangbuikje heeft?

TabeR schreef:wanneer krijg jij je kindje?
TabeR schreef:oke..
nouja ben gewoon nieuwschierig naar.. want vind het zonde als speedy haar figuur kwijt raakt..
beweging helpt vaak wel om ze wat beter in "model" te houden. 

TabeR schreef:die bruine is wel of niet drachtig?
helaas zijn ook mijn borstjes klein gebleven, ik zeg wel eens tegen mijn oudste (12 jaar) jij hebt die opgegeten

ik vind em nu al zo ontzettend leuk, wat gaat dat worden als ie geboren is 
ze is vandaag 213 dagen ver
denk vanaf 4 maand ongeveer, dit jaar al veel vroeger dan vorig jaar iig (vorig jaar 5.5 maand) 
Maar bij Missy vorig jaar voor het eerst op dag 150
meestal geeft ze er niks om als ik aan haar buik voel, maar af en toe heeft ze zoiets, blijf van me af, of zou ik koude handen gehad hebben

Farada_Arabs schreef:Citaat:SA: Gefeliciteerd! Super mijlpaal
We willen natuurlijk wel weten wat en wanneer het er is! ik wil evt ook wel voor doorgeefluik spelen naar het topic
Kan ik ook doen hoor als ik er niet bij ben... Ik hang toch meerdere keren per dag met SA aan de telefoon.
frenia schreef:hehe, moet toch effe iets kwijt
ik heb namelijk definitief connectie met het veulen van Angel![]()
Nouja, ik vind toch dat je al van "connectie" mag spreken als hij 3 dagen na elkaar schopt als een gekkie van zodra ik mn hand tegen dr buik leg en z'n naam zeg![]()
![]()
)
Vind het ook erg bijzonder om te lezen dat mensen hier zo regelmatig contact maken, lijkt me erg gaaf