Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Voor het Tinkerstamboek maakt het dus niet uit, wel of geen vlekken?
Citaat:Bont gekleurd. Echter ook andere, bij pony’s/paarden, bekende kleuren zijn toegestaan
Mac schreef:PS Flettie: dat zwangere gedrag klinkt bekend! Lee zondert zich ook vaak af en staat dan een beetje voor zich uit te staren. Als 1 van de anderen het dan waagt om haar te storen kunnen ze een flinke snauw verwachten!
Cayusejuhh schreef:hhihii die van mij ook. Van de week stond ze met een jaarling haflinger in de bak. MET VLECHTEN. En ze hapt richting haar omdat ze vervelend was. EN in eens zagik dat Pitana ( die van mij) met een heel vlecht in haar mond stond
had ze in 1 hap die vlecht van die haflinger manekam getrokken en stond met dat hele dingin haar mond.
SChaamde me diep maar heb alleen maar kei hard gelachen
Neonlight schreef:Ik vind het wel grappig dat de tinkerliefhebbers op effen hopen!
@Marlijntjuh: het kan heel goed dat Missy een vosgen draagt en dat geen van de ouders vos was, omdat vos dus recessief is, en zwart vaak niet homozygoot is, en dan een vosgen en een "zwart" gen heeft.
Hollybolly schreef:volgens mij ben jij één van de eerste die hier in het DBtopic het veulentje krijgtspannend nog een dikke maand.