Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat wil ik zien.
Mac schreef:Voor het Tinkerstamboek maakt het dus niet uit, wel of geen vlekken?
Citaat:Bont gekleurd. Echter ook andere, bij pony’s/paarden, bekende kleuren zijn toegestaan
Mac schreef:PS Flettie: dat zwangere gedrag klinkt bekend! Lee zondert zich ook vaak af en staat dan een beetje voor zich uit te staren. Als 1 van de anderen het dan waagt om haar te storen kunnen ze een flinke snauw verwachten!

Cayusejuhh schreef:hhihii die van mij ook. Van de week stond ze met een jaarling haflinger in de bak. MET VLECHTEN. En ze hapt richting haar omdat ze vervelend was. EN in eens zagik dat Pitana ( die van mij) met een heel vlecht in haar mond stond
had ze in 1 hap die vlecht van die haflinger manekam getrokken en stond met dat hele dingin haar mond.
SChaamde me diep maar heb alleen maar kei hard gelachen
Ik snap wel heel goed dat je gelachen hebt.. Ik zie het al helemaal voor me, een paard met een vlecht in haar mond
Neonlight schreef:Ik vind het wel grappig dat de tinkerliefhebbers op effen hopen!
@Marlijntjuh: het kan heel goed dat Missy een vosgen draagt en dat geen van de ouders vos was, omdat vos dus recessief is, en zwart vaak niet homozygoot is, en dan een vosgen en een "zwart" gen heeft.
Hahahaha dat is wel heel ver gezocht, maar is natuurlijk wel mogelijk

en wat een buiken, copper heeft echt wel een buikje hoor marije, maar je maar geen zorgen daar zit echt wel wat in
en arme macy, nog 2 maandjes en dan is ze er wel vanaf
hol is niet zoiets als Kyra, maar Kyra heeft echt een megabuik. Maar hol wordt gereden en is nog wat strakker, zij heeft namelijk de laatste 7 jaar geen veulen meer gehad. nog 2.5 maand. t schiet echt al op. geen uier te zien, ik ga er morgen weer heen om te rijden dus dan volgt weer een verslagje
Maar ik ben weer bij!

79 dagen klinkt trouwens heel weinig! Vreya moet nog bijna 100 dagen als ze het net zo lang volhoudt als vorig jaar!
die van jou is ook al aardig ver 243 dagen.... ik hoop inderdaad op een mooi veulen, dat hoopt iedereen denk ik en ieder veulen is mooi
Maar wel mooie, leuke en helaas ook zielige verhalen. Maar dat is idd de natuur. Gelukkig gaat het ook heel vaak goed 

Fijne hulp 

spannend nog een dikke maand. 

Hollybolly schreef:volgens mij ben jij één van de eerste die hier in het DBtopic het veulentje krijgtspannend nog een dikke maand.
Maar zodra iwaya is geweest zijn er ook heel wat die er vlug achteraan komen! Leuk al die veulens dan

Echt zo van.. wat moet ik bij die hond en kat

Hij staat echt te kijken van "wat gebeurt hier nou weer"
Hij vond de merries gewoon veel liever 
of vergis ik me nu

Zo te zien vind ze het kroelen echt heerlijk