@ odess: Ik duim voor je meis!

Is het veulen trouwens al wel levensvatbaar?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Odess schreef:Dank je Vrijalover, volgens mij helpt het want ik zie het een stukje positiever in nu! Volgens mij is het veulen levensvatbaar vanaf 295 dagen, maar ik zou blij zijn als het iig na 310 dagen geboren gaat worden!
PhiaBink schreef:Stuur een PB naar Kraamkliniek. Zij kunnen precies vertellen hoe je moet handelen en wat je kunt doen en wat je moet doen. Ik heb ook info gevraagt voor Famosa met haar hoefbevangheid. Ik kreeg een super goed duidelijk antwoord terug!
Tinne schreef:
Loolapelooza (checkt even of ze het goed schrijft), die uiers van Vanta zijn echt gekreukeld
, haha!
vrijalover schreef:Maar ik lees op je site dat ze pas 23 maart uitgerekent is? Dan is ze wel vroeg! Of gaat ze gewoon nog 2 weken lopen kegelen?
Mac schreef:Jeetje Marije, als 1 van mijn merries er zo bij zou lopen zou ik allang aan de verdovende middelen zijn ... maar bij Macy hoort het er kennelijk bij ... Maar toch: ZO lang kan ze hier toch niet mee rond blijven lopen??