Het gaat niet lang meer duren!@ odess: Ik duim voor je meis!
Gelukkig is het nu beter met odessa, hopelijk houd ze het nog even vast.Is het veulen trouwens al wel levensvatbaar?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het gaat niet lang meer duren!
Gelukkig is het nu beter met odessa, hopelijk houd ze het nog even vast.Odess schreef:Dank je Vrijalover, volgens mij helpt het want ik zie het een stukje positiever in nu! Volgens mij is het veulen levensvatbaar vanaf 295 dagen, maar ik zou blij zijn als het iig na 310 dagen geboren gaat worden!
PhiaBink schreef:Stuur een PB naar Kraamkliniek. Zij kunnen precies vertellen hoe je moet handelen en wat je kunt doen en wat je moet doen. Ik heb ook info gevraagt voor Famosa met haar hoefbevangheid. Ik kreeg een super goed duidelijk antwoord terug!
. De DA heeft er ook nooit wat van gezegd..
... 
.
), die uiers van Vanta zijn echt gekreukeld
, haha! Tinne schreef:
Loolapelooza (checkt even of ze het goed schrijft), die uiers van Vanta zijn echt gekreukeld
, haha!
Dat heeft ze dus altijd gedaan. Volgens mij zit ze het niet meer zo zitten, en gelijk geef ik haar met die dikke buik!
Dus voor ons alleen nog stapritjes met de anderen mee, en verder lekker poetsen en knuffelen
Ze heeft het nog lang volgehouden, haar eerste veulentje en zo'n megabuik!! Er moet wel een groot fjordje uitkomen zo te zien!

vrijalover schreef:Maar ik lees op je site dat ze pas 23 maart uitgerekent is? Dan is ze wel vroeg! Of gaat ze gewoon nog 2 weken lopen kegelen?
?? Mac schreef:Jeetje Marije, als 1 van mijn merries er zo bij zou lopen zou ik allang aan de verdovende middelen zijn ... maar bij Macy hoort het er kennelijk bij ... Maar toch: ZO lang kan ze hier toch niet mee rond blijven lopen??

Sjen echt leuk dat we zo gelijk opgaan
Staan hele herkenbare punten in je lijstje! Vooral dat subtiele van het veulen, de buik gaat niet meer heen en weer maar je ziet wat kleinere en onverklaarbare bewegingen.
Aan de ene speen een bloeddruppeltje, aan de andere een wit prutje. Haar vulva wijkt weer in het midden en onderaan, meer dan overdag dus. Zou het kunnen dat dat net als de uier (normaal gesproken) bij beweging minder wordt? Ze was iets onrustig, liep wat heen en weer maar geen verontrustende praktijken. Verwacht geen verassingen vanacht.