Was al even niet meer op bokt geweest en er zijn zoveel pagina’s bijgekomen… dat ga ik niet meer redden om allemaal bij te lezen. Dus ik haak vanaf hier weer in…
Raven zit ondertussen op 293 dagen en dit is haar uier nu:
Idaza zit op 273 dagen en heeft nog niks…al word het haar 5de veulen, zijn nog theezakjes en dat mag van mij nog even zo blijven!
Ollie is een paar dagen geleden ook eindelijk uier beginnen maken, de vorige jaren had ze echt amper een gevulde uier als ze bevallen is dus we houden haar goed in de gaten. Melk is al wit en plakkerig maar ph nog 7.
Sharonindezz Fijn dat de benen van je merrie dunner zijn.
Memerel Dat is echt afhankelijk per merrie. We hebben hier merries die heel veel liggen op het einde. En merries die echt bijna nooit liggen.
Myrthee Je merrie houd het nog langer vol als eerste gedacht wellicht met de volle maan deze week
Muronia Ze harst iniedergeval genoeg . Is ze nog veranderd kwa gedrag? Vind haar uier iniedergeval wat gevulder.
Libera Raven is er al optijd bij met uier aan te maken
Imani_abby spannend als ze al witte melk heeft. Hoe gaat het met jezelf?
Attilia nogmaals gefeliciteerd, knap veulen en kom maar op met die veulen spam
Magicmist Ze schiet al goed op met 313 dagen zo te zien.
Fleur was gisteren avond tot een uur of 1 deze nacht wat rusteloos. Veel rondjes lopen, schuren met d'r kont, naar de buik kijken en rollen. Rond 1u werd ze rustig en tot nu toe blijft ze rustig. Nu nog werken maar ik ben benieuwd of d'r uier gevorderd is als ik vanmiddag check (indien nodig kan ik gelukkig gewoon vertrekken op het werk)