Isa_Sofie schreef:Annash merrie is een New Forest, een Casandro van de Stompslag x Aladin. Ze is zelf kroon, sport en komt uit een mooie moederlijn (moeder zelf is oa prestatie fokmerrie en preferent en volle zus van ggk dekhengst).
Wat ben ik toch fan van Carlijn, hele aansprekende pony. Echt heel cool om daarmee je fokkerij te beginnen. Heb je zelf een voorkeur voor geslacht voor dit veulen?
Ik ken de afstamming niet om er wat zinnigs over te zeggen, maar ze heeft mooie predicaten en ook in de moederlijn! Je hebt een leuke naam bedacht. Wat fijn dat de antistoffen oke zijn en dat hij zo lief is! Hij heeft echt een leuk bekkie. 
En tof dat je fan bent van Carlijn! Ik ook.
Qua geslacht denk ik de ene dag doe maar een hengst, en de volgende dag een merrie. Een merrie heeft de meeste kans om aangehouden te worden als opvolger ook (mits ik er een klik mee heb), Carlijn is nu zestien. Ik ga het wel zien! Gok zelf op een bruine hengst, en dan ben ik er nog heel blij mee. Als het maar gezond is!
@Moner, oohhh een Bengaal! Ik heb er zelf ook 1, een silver rosetted dametje van nu negen jaar. Geweldig ras. Succes ook met je nieuwe aankoop.