Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salatiga1995 schreef:Door wie is ze gedekt LaDonna? Snap echt niet dat Noble een 2e premie gekregen heeft, hij is echt goed gelukt!![]()
Leila heeft een mooie 1e premie gekregen op de thuisinspectie
[ [url=m/ivbdyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat worden ze toch alweer groot..
Neonlight schreef:Ik heb geen pakket (doet mijn DA niet aan), maar ben iets meer kwijt voor drachtig krijgen en 18 dagen scan en kloppend hart. In totaal 4 scans, eentje voor inseminatie, eentje om te kijken of ei gesprongen was, en dan de 18 dagen en kloppend hart scan. Had geluk dat ze in 1 keer drachtig was en ik precies goed zat met de eerste scan (toonde dit jaar geen hengstigheid).
Selente schreef:Fijne vakantie Knolselder, geniet van je rust!
Cynthia, ja in principe betaal ik gewoon een pakket... Maar ze staat bij een inseminatiestation, dus die zullen wel wat gewoontes hebben op welke dagen ze scannen denk ik. Eigenlijk is het ook enkel voor de gemoedsrust dat het er nog zit straks hoor. Enerzijds wil ik graag weten wat voor geslacht het wordt, anderzijds maakt het meniet zoveel uit zolang het maar gezond is. Gaat toch niet de laatste zijn van Ellie.
Edit - Was die vos nu niet van een van de pony's die je teruggehaald hebt? Ik vind bruin ook hartstikke saai... En wat heb ik? Een bruine merrie met een kolletje en een wit voet.
ual_95 schreef:@Cynthia82 volgens mij zag ik je voorbij komen op Facebook. Ga je verhuizen met Fi?