Neonlight schreef:Wauw, ziet er netjes uit Kelly!
Ik heb mijn nieuwe merrie Vaderhoeve's Sarona (First Stayerhof's Ramzi H x Avanti) drachtig van Don Cremello du Bois.
En al eerder is de hackneymerrie Reedhill's Special Rose (Sylvester Nicole x Stardust Boy van 't Stedeke) drachtig gescanned van Plain's Wesley. Is niet van mij, maar van de stalbaas en 1 van de hackney's die ik op wedstrijden ook heb uitgebracht. Was vorig jaar ook drachtig, maar verworpen of geresorbeerd, in ieder geval geen veulen uit gekomen.
Dat is ook nog de angst dus voor dit jaar, want ook Sarona was vorig jaar drachtig maar heeft ook of verworpen, of geresorbeerd, maar die had dus ook geen veulen.
Oh wat super leuk, Don Cremello is echt een fijne en mooie hengst. Heb er een x op gereden, fijn dier 
Hopen dat het nu allemaal blijft zitten en de bevalling ook goed gaat..
Vulina schreef:Luna2006 schreef:Kelly, goed dat je het aandurft. Hier zou ik er nooit meer mee fokken.
In geval van Kelly was het gewoon dikke pech en het hoeft dan dus ook nooit weer te gebeuren.
Geen enkel bezwaar dus om niet gewoon terug te dekken.
Klopt inderdaad, het veulen heeft te lang verkeerd gelegen in de baarmoeder en is daardoor scheef gegroeid.
Geen fout van de merrie, of van de hengst.
Het is natuurlijk nu wel nog meer super spannend allemaal, omdat het de 1e x verkeerd is gegaan. En ook het 1e veulen was.
Ik moet ook realistisch blijven, als ik thuis stallen had gehad had ik misschien een embryo laten spoelen.
Ik kan haar niet laten staan voor +€200 p.m, want ze kan niet gereden worden door blessure, dus kan ze niets.
Daarom heb ik gekozen omdat ze goed herstelde en de Dierenartsen hebben gezegt dat het kan om weer drachtig te doen.
Iemand anders had haar al lang naar de slager gebracht omdat ze niet meer "gebruikt" kan worden, ik wil het nog een kans geven voor de fokkerij