Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L_isanne schreef:Mocht iemand nog inspiratie hebben voor een naam met een L... We hadden een naam gekozen maar nu hebben clubgenootjes en tevens bijna buren hun veulen uitgerekend die naam gegeven dus we zijn weer op zoek! Sterke voorkeur voor Engelse namen in de trant van Look at me etc.
Vulina schreef:L_isanne schreef:Mocht iemand nog inspiratie hebben voor een naam met een L... We hadden een naam gekozen maar nu hebben clubgenootjes en tevens bijna buren hun veulen uitgerekend die naam gegeven dus we zijn weer op zoek! Sterke voorkeur voor Engelse namen in de trant van Look at me etc.
Meld ik me ook! Kan maar niks verzinnen...
Vulina schreef:L_isanne schreef:Mocht iemand nog inspiratie hebben voor een naam met een L... We hadden een naam gekozen maar nu hebben clubgenootjes en tevens bijna buren hun veulen uitgerekend die naam gegeven dus we zijn weer op zoek! Sterke voorkeur voor Engelse namen in de trant van Look at me etc.
kiki1976 schreef:Vulina schreef:Mocht iemand nog inspiratie hebben voor een naam met een L... We hadden een naam gekozen maar nu hebben clubgenootjes en tevens bijna buren hun veulen uitgerekend die naam gegeven dus we zijn weer op zoek! Sterke voorkeur voor Engelse namen in de trant van Look at me etc.
Ik ook