als het een merrie is wil ik de naam laten beginnen met de W
(veulen word aangemeld bij Barock Pinto)
als het een hengst is EN bont, dan wil ik er Bonte voor zijn naam hebben op zijn paspoort en papier...als roepnaam moet natuurlijk wel leuk zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:De vader van mijn veulen heet Sublime. Mijn vorige veulens heten Van de Scielvenhoeve als 'achternaam'. Dit is een verzinsel van een vriendin en mij. Wij noemen elkaar altijd Scielv (vraag me NIET hoe we daar aan komen).
Dit veulen gaat Sublime's ... van de Scielvenhoeve heten. De ...'tjes hou ik lekker voor me![]()
Ik hoop op een merrie, maar qua naam hoop ik weer meer op een hengst, want die naam vind ik mooier![]()
Merel_Claire: GEFELICITEERD!!!!Leuk he, zo'n mijlpaal?
Maseike schreef:Ik heb toch een stoere naam.
Ben er al helemaal uit.
Weet alleen niet op kwpn het gaat pikken, maar nee ik zeg niks .....................
Vond wel lastig met een G.
_Daniquee schreef:Maseike schreef:Ik heb toch een stoere naam.
Ben er al helemaal uit.
Weet alleen niet op kwpn het gaat pikken, maar nee ik zeg niks .....................
Vond wel lastig met een G.
Waarom zouden ze het niet pikken? Hengstennaam?
YSR1971 schreef:Voor Kiki (Shet) moet het met een E beginnen en die namen heb ik al wel aardig in mijn hoofd. Vanwege de "achternaam" kiezen we bij de Shetjes altijd namen met een Spaanse klank. Veulen van dit jaar heet Dushi.
Voor Aafke (Welsh) is er vrije keus qua letter (correct me if I'm wrong please) en dat maakt het veel moeilijker vind ik. Tips zeer welkom. Het wordt een vosje of een palomino, paps heet Pride.
YSR1971 schreef:Voor Kiki (Shet) moet het met een E beginnen en die namen heb ik al wel aardig in mijn hoofd. Vanwege de "achternaam" kiezen we bij de Shetjes altijd namen met een Spaanse klank. Veulen van dit jaar heet Dushi.
Voor Aafke (Welsh) is er vrije keus qua letter (correct me if I'm wrong please) en dat maakt het veel moeilijker vind ik. Tips zeer welkom. Het wordt een vosje of een palomino, paps heet Pride.
gr_roos schreef:Mijn drachtige merrie heeft zich van der beste kant laten zien. Hulpje 3 is vandaag ook in het ziekenhuis beland tijdens het scheren![]()
Ze staat nu met een ongeschoren hals links, misschien dat ik het nog weg krijg en anders typisch geval van jammer. Ze staat redelijk braaf, met een praam heel braaf en dan vanuit het niets ontploft ze, je voelt en ziet het ook niet aankomen.....