Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kappiegirl schreef:Parouscha gefeliciteerd
Mabon hoop ook voor je dat je goed nieuws krijgt morgen.
Hier even een paar jaar van mijn leven weg.
Juwel had na het scannen nergens last van en was lekker brokjes wezen eten met haar extra vitamientjes en daarna ipv hooi samen nog even op de schrale wei gezet en toen het ging regenen heb ik ze weer binnen gedaan en zeg tegen mijn zoontje dat hij Juwel maar even een koekje moest geven omdat ze zo lief de box in liep ipv eerst het konijnenvoer op te eten om daarna nog even de kippenzak in te duiken en ze wilde het koekje niet aannemen ze gooide het zo op de grond met haar lip, ik dacht dat is niet goed als Juwel gaan voer wil dan is er iets aan de hand, en ja hoor vervolgens gaat ze schrapen en kijken naar haar buik en schoppen naar haar buik dus Dyllian naar binnen gestuurd voor de telefoon en de dierenarts gebeld, en gaan wandelen met haar laat ze zich in de baan omvallen en gaat helemaal plat liggen en sluit haar ogen gaat heel snel ademen en ik dacht die blaast zo haar laatste adem uit, ik ben nog nooit echt in paniek geraakt maar nu was ik echt totaal in paniek en heb haar overeind getrokken en heb met haar gewandeld en weer de dierenarts gebeld die met een bloedgang vanuit Stadskanaal naar ons is geblazen. De buurvrouw heeft even met haar gestapt heb ik even de kids op bed gelegt wil niet 3 kids erbij hebben mocht er iets naars besloten moeten worden jeetje ik ben me echt kapot geschrokken.
De dierenarts ariveerde bijzonder snel en heeft haar helemaal onderzocht koorts had ze niet ze was helemaal koud en stond helemaal te rillen zo zielig kreeg echt een schuldgevoel.
Ze was gelukkig verder in goede conditie en heeft dus last van het scannen haar anus is geiriteerd en daar door hield ze haar ondlasting op en daar kreeg ze dus koliek van. Ze heeft nu een hele zware pijnstiller gekregen en daar was ze al behoorlijk van opgeknapt en nu moet ik haar elke voerbeurt minimal 100gram lijnzaad geweld in warm water geven op haar voer zodat de ondlasting vet word en dus beter en zonder al te veel pijn naar buiten komt.
Het arme diertje. vannacht ga ik nog even kijken bij haar als de pijnstiller af aan het lopen is. Jeetje voel me er echt naar onder dan denk je goed te doen aan het scannen krijgt ze er zoveel pijn van voor haar is dit het laatste veulen en mag ze daarna lekker gaan sporten met mijn zoontje dat doet ze ook heel erg graag.
moest het even kwijt hoor sorry voor het hele verhaal maar heb hier niemand die even mijn verhaal aan kan horen heb 3 slapende kids op bed mijn vriend is er ook niet die is weer op de rit