First off, i want to thank each and everyone of you for watching AND calling. i received 7 calls!!! i even got a call from Holland! its a COLT and he is HUGE. he is a bay with a tiny star and 2 white hind socks, and is a very strong indivdual! as you all saw it was a hard foaling. the colt's shoulders were hung up and the sac was already broke off of his face and i didnt want the mare to suck him back in so it was hard for me to pull him out. i finally was able to leave and get my helper to help me out, thank god. the mare just wasn't pushing hard enough to get him out.
im worn out, so im going to try and get some sleep. the mare and colt are doing great so now its my turn to crash out! ill will check on them one more time before i call it a night. again THANKS to everyone that called.
MamaSnoopy
Geplaatst: 13-02-09 14:25
wat mooie veulens zijn er weer geboren....Maya toch de eerste Fijn om te lezen hoe het allemaal gegaan is, bedankt
Ja, lachen toch. Naja, bij ons is het dag en daar nacht. Dan is het toch een kleine moeite om even te bellen, ipv er maar vanuit gaan dat ze zo wel zullen komen Maar idd leuk dat hij het zelfs apart noemt
Jolliegirl, het gaat super met Aran. Hij is super braaf met rijden. En het is zo'n lekker ding
Er komen ook nederlandse paarden in dit topic We hebben pas Isis zien veulenen en van diezelfde stal zijn nog 2 merrie te zien op de cam (je kunt ze nu al volgen http://www.marestare.com/welsh.php ) en ik denk dat Faniek en Pauk hun haflingers ook wel weer op de cam zullen hebben dit jaar
hmmm, ik ga maar weer verder koffer inpakken als ik niets kan zien......mocht de cam het weer doen en de high was gegrond.....wil iemand mij dan een sms geven??
Laatst bijgewerkt door quintusgl op 13-02-09 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Merrie van KJM is ook best miserabel, die heeft er best genoeg van arm ding
Steefjevos
Geplaatst: 13-02-09 17:23
Gisteren was ik er de hele dag niet, dus ik was wel benieuwd wat er nu allemaal geboren zou zijn Het zijn er heel wat! Ik heb gelijk op de calender gekeken en zie dus ook dat Fancy eindelijk haar veulen heeft gehad. Hèhè! En aan de post (ben nu op pag. 156) zie ik dat Shasta ook tekenen vertoont? Ben benieuwd!!!