Dustinlover het is voor mij en Ordeal ook de eerste keer dat er een veulentje komt, wel spannend he?!

Zou het niet vervelend zijn voor de paarden als je de hele nacht licht laat branden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nog nieuws hier?
  Nog nieuws hier?
Daan_Ordeal schreef:Leuke schimmels komen er hier voorbij
Dustinlover het is voor mij en Ordeal ook de eerste keer dat er een veulentje komt, wel spannend he?!
Zou het niet vervelend zijn voor de paarden als je de hele nacht licht laat branden?
 ben echt benieuwd wat eruit komt...
 ben echt benieuwd wat eruit komt...                                                         

a hoor ,is wel zwart/wit ,maar ik zie hèèl duidelijk wat er gebeurd en wat ze doen
a hoor ,is wel zwart/wit ,maar ik zie hèèl duidelijk wat er gebeurd en wat ze doen  

Ik kan niet wachten
 Ik kan niet wachten   

Nicole288 schreef:mayday ook weer van de partij
Van wie is je merrie drachtig en wanneer uitgerekend?
 Mijn merrie is drachtig van Jazz en ze is 17 april uitgerekend, maar ik verwacht het eigenlijk weer iets eerder.
  Mijn merrie is drachtig van Jazz en ze is 17 april uitgerekend, maar ik verwacht het eigenlijk weer iets eerder.                                                         
 )
 )                                                         
Amandake schreef:stomme vraag mss ,maar kan je zo'n infraroodlamp apart kopen ??
Ik bedoel dus ,dat je geen licht aan moet laten maar er infrarood opzet ofzo (ben niet blond eigenlijk)

,weet je toevallig waar ze te koop zijn en of de trust camera daarvoor geschikt is....daar zit wel infrarood in ,maar niet voldoende om een scherp beeld te krijgen.
 ,weet je toevallig waar ze te koop zijn en of de trust camera daarvoor geschikt is....daar zit wel infrarood in ,maar niet voldoende om een scherp beeld te krijgen.                                                         

)
 ) 

)
 ) 

Amandake schreef:hmm ok ,zal het eens uitpluizen,weet je toevallig waar ze te koop zijn en of de trust camera daarvoor geschikt is....daar zit wel infrarood in ,maar niet voldoende om een scherp beeld te krijgen.

Daarbij komt nog is dat onze computer was uitgebrand ...
 Daarbij komt nog is dat onze computer was uitgebrand ...  

Dyonne schreef:Marije dat geeft wel duidelijkheid.
En dit zijn bewakingscamera's zeg maar?

mayday schreef:Nicole288 schreef:mayday ook weer van de partij
Van wie is je merrie drachtig en wanneer uitgerekend?
Hai nicole, een bekende naam uit het topic een paar jaar terugMijn merrie is drachtig van Jazz en ze is 17 april uitgerekend, maar ik verwacht het eigenlijk weer iets eerder.

) en nu kwam hij met het idee om het beeld van de camera hier live op te zetten! ik krijg dan een eigen stuk op de website voor sylke.
) en nu kwam hij met het idee om het beeld van de camera hier live op te zetten! ik krijg dan een eigen stuk op de website voor sylke.  maar ik hoop dat met de tips in dit topic (zag al wat camera's voor bij komen) en goed speur werk op internet we er wel uit komen. (we hebben immers nog even
 maar ik hoop dat met de tips in dit topic (zag al wat camera's voor bij komen) en goed speur werk op internet we er wel uit komen. (we hebben immers nog even  )
 )                                                         

) je kan de kabel ook in een pvc buis leggen dyonne.
) je kan de kabel ook in een pvc buis leggen dyonne.