Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TabeR schreef:SA ow ja nee dan kan dat ook niet was gewoon nieuwschierig
werk je op stal dan ? lijkt me echt heerlijk!
vertel eens over der eetlust
ShamalArabs schreef:Dus ik pakte het sneetje op, liep naar haar voerbak en tot mijn stomme verbazing zag ik in haar voerbak:
ALLEMAAL KRENTEN!!
Het brood van de vorige avond had ze op, maar de krentjes had ze er tussenuit geplukt en laten liggen
ShamalArabs schreef:ALLEMAAL KRENTEN!!
Noetanchamon schreef:ShamalArabs schreef:ALLEMAAL KRENTEN!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa om te gillen zoiets toch?? Heb je al augurken geprobeerd (grapje)
monique4 schreef:ShamalArabs schreef:Dus ik pakte het sneetje op, liep naar haar voerbak en tot mijn stomme verbazing zag ik in haar voerbak:
ALLEMAAL KRENTEN!!
Het brood van de vorige avond had ze op, maar de krentjes had ze er tussenuit geplukt en laten liggen
rare merrie, krentjes uit gespuugd
![]()
Gefeliciteerd met je mijlpalen, gaat snel zeg, nog even en we zitten in spanning met jou, heb je geen camera dat we mee kunnen kijken?
TabeR schreef:vanaf wanneer ben je uitgegaan met Relena? voor de dracht zie dat ze op 5 mei is uitgerekend..
en speedy is op 1 mei uitgerekend en zit zaterdag pas op 170 dagen dracht..
en ben dan uitgegaan van 1 juni laatste dekdatum..
of ben ik nou blond
voor de rest ziet ze er heel mooi uit! mooie glans ook op der buikje..
Citaat:SA: Gefeliciteerd! Super mijlpaal
We willen natuurlijk wel weten wat en wanneer het er is! ik wil evt ook wel voor doorgeefluik spelen naar het topic
peetje82 schreef:kunnen n buikje krijgen, en op latere leeftijd soms n hangruggetje!