) de ander gaat gewoon door, je eigen gevoel volgen. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) de ander gaat gewoon door, je eigen gevoel volgen. TabeR schreef:SA ow ja nee dan kan dat ook niet was gewoon nieuwschierig
werk je op stal dan ? lijkt me echt heerlijk!
vertel eens over der eetlust
ShamalArabs schreef:Dus ik pakte het sneetje op, liep naar haar voerbak en tot mijn stomme verbazing zag ik in haar voerbak:
ALLEMAAL KRENTEN!!
Het brood van de vorige avond had ze op, maar de krentjes had ze er tussenuit geplukt en laten liggen
rare merrie, krentjes uit gespuugd
ShamalArabs schreef:ALLEMAAL KRENTEN!!
) Noetanchamon schreef:ShamalArabs schreef:ALLEMAAL KRENTEN!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa om te gillen zoiets toch?? Heb je al augurken geprobeerd (grapje)
monique4 schreef:ShamalArabs schreef:Dus ik pakte het sneetje op, liep naar haar voerbak en tot mijn stomme verbazing zag ik in haar voerbak:
ALLEMAAL KRENTEN!!
Het brood van de vorige avond had ze op, maar de krentjes had ze er tussenuit geplukt en laten liggen
rare merrie, krentjes uit gespuugd
![]()
Gefeliciteerd met je mijlpalen, gaat snel zeg, nog even en we zitten in spanning met jou, heb je geen camera dat we mee kunnen kijken?
Relana zit vandaag op de helft van haar dracht, 170 dagen drachtig

TabeR schreef:vanaf wanneer ben je uitgegaan met Relena? voor de dracht zie dat ze op 5 mei is uitgerekend..
en speedy is op 1 mei uitgerekend en zit zaterdag pas op 170 dagen dracht..
en ben dan uitgegaan van 1 juni laatste dekdatum..
of ben ik nou blond
voor de rest ziet ze er heel mooi uit! mooie glans ook op der buikje..
ze is 30 mei 2007 geinsemineerd, en was gelijk drachtig, ik ben van 340 dagen uit gegaan, zo wordt het ook op www.foalcam.nl uit gerekend, dus 11 maanden en 5 dagen.
als ze maar niet er 3 weken overheen gaat
Citaat:SA: Gefeliciteerd! Super mijlpaal
We willen natuurlijk wel weten wat en wanneer het er is! ik wil evt ook wel voor doorgeefluik spelen naar het topic
peetje82 schreef:kunnen n buikje krijgen, en op latere leeftijd soms n hangruggetje!
Denk lastig te voorspellen wanneer je iets gaat zien. Ga vanmiddag ook weer eens foto's maken want we zitten op de helft! Ik reken 11 maanden en 11 dagen! Maar meestal dragen ze bijna 12 maanden hier