Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier levert de ooievaar alleen maar hengstveulens af (stand is nu 17-2 voor de hengstveulens.)
. En arme Cuba met zo'n schoplustig veulen. Hollebols veulen kan er ook wat van.
. Wij hopen trouwens stil op een dun (=kleur, zoals het paardje van @Jennyk) merrie, dus het zal wel een vos hengstje worden
.
.

De fokker verkoopt hengsten namelijk en merries mogen we later inrijden.

Maseike schreef:Gefellie Dreeke en Vinga ziet er netjes uit hoor,en lekker he die tietjes
Hoe vaak knip jij nou die manen dreeke ?
17 tegen 2... nou dan hoop ik ook op een merrie voor jou dit jaar. Ik zou wel met een hengstje willen beginnen.

Jessie88 schreef:Ik heb vanacht gedroomd dat Fraeva haar veulen verwierp... het zal je maar overkomen zeg
Nog 100 dagen te gaan...

*oeps* 

Duurt nog even tot april, maar rust in de tent is toch wel fijn, dan maar apart idd.
Laatste loodjes!

)

CubaLibre schreef:Naderhand op stal ging ze nog maar even liggen rollen (nou ja 1 kant dan want omrollen kan ze niet meer) en stond ze me aan te kijken of ze wilde zeggen tja dan word het misschien weer rustig.
Geniet dus met volle teugen van mn merrietje en dr tegenwoordig erg actieve beeb
Geen wonder dat ie dan rustig wordt!