onpaard schreef:Als je je paard aan t plafond hangt werkt de zwaarte kracht ook niet mee Ik ging stuk hierom Volgens mij begint mijn merrie éindelijk met het laatste beetje uier vullen. Nog maar een kleeeein beetje..Dit was vanmiddag:
Mag Eloon een beetje van jouw vulling hebben? Krijg jij een beetje hars van Eloon Laatste check vanavond.. tja..
Muronia schreef:Mag Eloon een beetje van jouw vulling hebben? Krijg jij een beetje hars van Eloon Ziet er wel veelbelovend uit. Wat is je eigen gevoel? Ik ben heel benieuwd!!Myrthee_. Spannend hoor
Muronia schreef:Mag Eloon een beetje van jouw vulling hebben? Krijg jij een beetje hars van Eloon [ Afbeelding ]Laatste check vanavond.. tja..[ Afbeelding ][ Afbeelding ]Ja graag hahaha
Ah dat ziet er lief uit memerelEloon ligt al dagen niet meer, daarvoor wel meerdere keren per nacht.Mijn gevoel... zegt dat ze het nog wel tot het weekend uitstelt. Wie weet vrijdagnacht met volle maan.
Ik kon niet slapen dus dacht even kijken of er al wat was gebeurd en ja hoor.. Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat.