Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier ook zaterdag derde keer geinsemineerd en ei was gisteren weg. Hopen dat onze poging nu wel gelukt is!! Ik moet nu de 24ste scannen en jij?
zeker als ik die van vorig jaar meereken zonder dat ik daar een veulentje van heb natuurlijk. Ik heb wel een scanpakket overigens (235,-) daar zitten alle scans bij in incl. voorrijkosten.
fijne vakantie gehad? In ieder geval een super cadeau bij terug komst!! Gefeliciteerd!
Lekker cadeau op je verjaardag, een scan
Slechte baas ben ik zeg! Ga het vandaag maar dubbel goed maken met d’r
Vesceron schreef:Ik heb wel een scanpakket overigens (235,-) daar zitten alle scans bij in incl. voorrijkosten.
Nicole288 schreef:Vesceron schreef:Ik heb wel een scanpakket overigens (235,-) daar zitten alle scans bij in incl. voorrijkosten.
Interessant! (welke praktijk is dit?)
Hier kun je wel een scanpakket krijgen, maar dat zijn alleen de scans (125 euro) en voorrijkosten zitten er nergens bij.
maar dan eenmaal weer op stal was het niet te zien dat ze weer hengstig was geworden....
hoe klein en kwetsbaar het dan nog is.
hopelijk heeft de medicatie het veulen niet afgestoten.
Maar hopelijk nu wel een beeb!

Hopelijk slaat ze gauw weer aan het eten 
Haar vriendje had vandaag een nieuwe jurk, en dat was toch even wat hoor....Miss Draak
En dan vooral dat schijnheilige hoofd erna, "Ik deed niks!!"

Vesceron schreef:Wat toevallig!
Ik ben zooo blij met Wim![]()
Zou het inderdaad even vragen, maar heb de rekening aan het eind gekregen dus misschien zaten de voorrijkosten er gewoon bij maar dan in 1 keer![]()
Vond het in ieder geval wel fijn alles in 1 rekening!
EDIT: en jij ook 24 juli scannen? Nog een keer toevallig!
Wim was gisterochtend en avond nog langs geweest (scannen en insemineren) en dan 24 juli om te scannen op hopelijk een dracht. Hebben we samen om naar die dag uit te kijken
hopelijk ook voor Wim een mooie dag voor t weekend