Ik snotter nog een klein beetje maar het gaat verder wel goed dankje!
Wat ik wel grappig vind aan dit HK topic is dat we elkaar niet echt kennen qua leeftijden, hoe we leven, wat we doen. Dat is vaak in andere Huiskamers heel anders. Hier draait het om onze merries en hun baby's en daarnaast zijn we gewoon gezellig en begaan met elkaar.
MarijeR
Geplaatst: 01-12-13 11:14
Maakt het toch ook wel leuk juist, de soms grote verschillen in mensen en paarden en allemaal hopend op hetzelfde, gezonde merries en veulens
En joepie het is december dus dat betekent volgende maand misschien al de eerste veulentjes
wij zijn er vandaag ook achter gekomen waarom we ook weer GEEN schimmels wilden. Pris is ene vies varken wat gaat liggen rollen in de zee Met hun been korsten en Pony's regenrot lekker door de zee gewandeld. Had beter geweest als Pony in de zee was gaan rollen met haar ruggetje, maar nee das niet echt haar ding
Arie's wond zag er geweldig uit vandaag, egaal en helemaal roze. Mooie vlakke wondranden en zelfs om de pees begint nu weer vlees te groeien. Speciaal wond matje erop gedaan wat ervoor moet gaan zorgen dat de wond verder gaat met herstellen. Dinsdag weer wisselen, tenzij er uit de kweek van vrijdag een positieve uitslag hebben, dan krijgt hij lokale antibiotica toegediend. We gaan nog wel de goede kant op dus
Zaar staat met een dikke snotneus maar z'n koorts is onder controle. Nu een kwestie van uitzieken.
Vind het juist leuk dat hier vrijwel alleen over paarden praten. Het is gemoedelijk hier, geen gewijs, geen geterg. Niemand die elkaar afkeurt omdat merries en veulens allemaal op een andere manier worden gehouden, gevoerd etc. Gewoon leuk
MarijeR
Geplaatst: 01-12-13 20:25
Dan valt mijn 'witte' nog mee
Links Isis, 251 dagen en rechts Cookie, 195 dagen. Cookie lijkt toch wel een buikje te krijgen, misschien is ze niet alleen vet
Tjinta
Geplaatst: 01-12-13 20:26
Dat is juist het leuke van dit topic, iedereen is anders maar altijd vriendelijk en meelevend. Dat vind ik juist zo leuk. Qua leeftijd, situatie, en karakter zullen we misschien, na ja zeker weten, niet echt bij elkaar passen maar juist die merrie en het verlangen naar veulens pakt ons samen. Is zooooo leuk.
Jeuuh MarijeR al weer aan de laatste maand. Straks kunnen we weer beginnen met camstaren.
Heerlijk smerige dame Set-Elkol...met echt al buik.
Woogy ben het helemaal met je eens, het is gezellig niemand die wat afkeurt of alles beter denkt te weten etc gewoon zoals het hoort, gezellig kletsen met als hoofdzaak natuurlijk onze prinsesjes met aanstaande kinders
Ik vind dit ook het leukste topic wat ik tot nu toe gelezen heb.
Chinoeck zit bijna op de helft nog twee dagen. Chinoeck i sinds een week zo super lief tegen me en het rijden begint ook eindelijk wat progressie te krijgen. Misschien voelt ze dat ik een heftige week heb gehad. Maandag mijn schoonvader onwel geworden in de auto. Ben met hem naar de harthulp gegaan daar bleek hij te boezemfibrileren. Volgende dag weer opgehaald en woensdag word ik gebeld dat mijn moeder is opgenomen met een embolie. Zij woont alleen in Frankrijk. Kreeg spontaan 's avond de griep. Ben emotioneel helemaal leeg van de schrik. Dan komt het allemaal ineens ff heel dichtbij.
Fijn dat Arie eindelijk opknapt. Sneu voor het beestje.
Zo spannend want het komt nu inderdaad wel heel dichtbij de eerste veulens.
Set_Elkol
Geplaatst: 01-12-13 20:35
Jeetje Thea wat heftig allemaal! Hoop dat alles gauw weer goed is.
MarijeR
Geplaatst: 01-12-13 20:36
SA, zal rustig zijn bij jou met maar 1 veulentje komend jaar. Bewust niet meer merries gedekt?
Thea1978, sterkte, klinkt als een heftige week ja...
Vergeleken met ruim een jaar geleden heeft Cookie wel wat buik gekregen ja
geshahquille
Geplaatst: 01-12-13 20:39
Dat verbaast mij inderdaad ook altijd hoe topic met dikke buiken altijd leuk zijn. Dat was voorheen ook altijd bij het arabische paarden stamboek dat was ook altijd leuk! Het blijft toch een bijzondere gebeurtenis ik merk het ook aan de mensen om ons heen ze leven zo mee .
Fijn woogie dat het beter gaat met arie .
Isis en Cookie zijn er goed uit wat een heerlijk droge wei hebben zij nog.
We zitten al weer in de zevende maand gaat zo hard niet normaal ik hoop zo op een mooi voorjaar en zomer voor alle kleintjes!
Nee indd bewust niet meer gedekt, emira wel, maar die pakte niet aan en is niet meer herdekt omdat ze verkocht werd. Maar de andere jonkies lopen dan ook nog in de kudde dus qua speelmaatjes zal dit veulen niets tekort komen