Wij moeten bij het veulen van Alonna een A voor een merrie en een N voor een hengst. De A zijn we al uit
Bij Orion moet het een O zijn voor een merrie en een A voor de hengst.. Ik had al een leuke naam met de O maar m'n vader is het daar niet mee eens.. (En m'n moeder juist erg enthousiast )
Ik heb wel een aantal namen op mijn lijstje staan, heb geen verplichte letters maar wil graag een naam met een C. Alle veulens tot nu toe hebben hier dezelfde beginletter als hun vader.
hier wordt het ook de G jaargang, tenzij ik kies voor vaders kant (Duits) dan met een A.. Maar goed, had voor een F (dit jaar) en de H best leuke namen kunnen bedenken, maar de G... pff kraak kraak..
Ik heb eigenlijk alleen nog maar merrienamen, als het hengsten worden dan moet ik toch wel wat gaan verzinnen!! Ach, wie weet past de naam helemaal niet bij het veulen waarvoor ik het verzonnen heb en dan moet ik alsnog wat anders bedenken...
Bridie's beeb zit ook aan de G vast. Ik wacht eigenlijk altijd met veulens een naam geven tot ze er naast staan. Dan kan ik zien welk karakter het heeft en een passende naam geven. Uiteraard heb ik wel al een shortlist met namen die ik prettig vind klinken, maar die hou ik voor me .
ik vind het ook niet leuk om de uiteindelijke namen al te noemen...... maar die komen dan vast uitgebreid hier te staan... de merrie naam zal ik vast nergens tegenkomen vermoed ik. de hengsten naam is misschien iets makkelijker... daarom wil ik er ook nog iets aan veranderen.....