Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind haar al ontzettend dik, ze is namelijk pas 133 dagen drachtig, dus pas iets meer als 4 maanden. Ik heb echt medelijden met haar, want die buik wordt dus nog veel dikker.

En beeb is nog steed alive and kicking! TabeR schreef:@SA.
Dat is inderdaad wel ideaal.. laat je ze dan lang bijelkaar lopen?
weet je de preciese datumd an wel of haal je ze gewoon weer bij elkaar weg gewoon heel eventjes en dan weer uitelkaar?
gewoon nieuwschierig

en bix en musli.. voor de rest niets

Ervoor loopt Jasmin, zij is pas laat geïnsemineerd en verwacht veulen pas eind juli geloof ik.

ik vind het namelijk zo zonde... 
wel leuk.. Nicole288 schreef:rockey: Hee, dat is gaaf! Wordt wel een klus, op 8 mnd dracht, is het haar eerste veulen, of verwacht je dat ze dan al richting tonnetje gaat?
pauk: Als je vader er wel bij is doet ze niets? Wat een aparte merrie?!
linda: gefeliciteerd! Wanneer is ze uitgerekend, dan zet ik haar erbij in de lijst.
donja: Dat zou zonde zijn, hopelijk kan de DA je toch goed nieuws geven
de merrie is zelf 7 jaar, heeft al zz licht met 25 winstpunten gelopen, dus vlug naar het Z2 hoef ik toch niet, het is al een sport merrie
maar het zou natuurlijk wel heel leuk zijn als ik de brabantse zou mogen rijden, ze is in het begin erg snel dik geworden en nu is ze best constant, het gaat allemaal nog prima, maar goed 8 februari, dan moet ze nog 3 maanden.... dus het is gewoon even afwachten hoe ze gaat ontwikkelen
maar gaat het niet meer, dan mag ze het gewoon heel rustig aan gaan doen...
ik zal binnenkort wel eens een foto maken
heb wel trouw meegelezen, maar had weinig te melden.
ik zie me hier toch een mega-buiken voorbij komen
en dat schiet niet op dan, dus maar besloten om niet meer te gaan.