Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar geen tijd heb om op iedereen te reageren
ik lees wel elke dag trouwens alles bij 
,en dat nadat ik al 9 jaar trouwe pensionklant was!
te roken en ineens vloog mijn rechterbeen van haar buik af... ik dacht dat ik gek was maar 2 minuten later (en een oplettende massa mensen) ging het weer zo... was de beeb dus aan het trappen in mams dr buik (iets wat ze niet op prijs stelde en mij zowat in mn been beet).
Mijn merrie heet Fraeva en is morgen 240 dagen drachtig (ja, ook ik houd het zeer nauwkeurig bij
). Ze wordt dit jaar 11 en ze heeft een paar jaar terug eerder een veulen gehad bij haar vorige eigenaar. Dit is de eerste keer dat ik een veulentje fok, dus het is allemaal errrrg spannend!
frenia schreef:angel vandaag nog 39 dagen te gaan....pfff wat duurt dat laaaaaaaang
Ik vind het wel goed, zo moet ik niet vervoeren naar de bevalplaats en met het veulen terug. Vind het wel best zo
Ik ben er vroeg bij maar ze is populair en je moet er op tijd bij zijn of haar agenda zit vol. Ze is Belgisch dus jullie zullen haar zker niet kennen volgens mij. Ze heeft met haar (nu reeds verkocht denk ik) paard intermediaire gereden denk ik (weet het niet zeker) Maar nu rijdt ze voornamelijk jonge paarden in en brengt ze uit op wedstrijd.
) 

)